نرم افزار و اینترنت

نتفلیکس بزودی برای اشتراک رمزعبور با سایر خانواده از شما هزینه دریافت می کند

نتفلیکس در حال حاضر در حال سرکوب چندین خانواده است که رمز عبور خود را در یک حساب به اشتراک می گذارند، اما فقط در برخی بازارها. به دنبال آخرین گزارش مالی خود که حاکی از کاهش در پرداخت مشترکان بود و باعث افزایش 35 درصدی سهام شد، این شرکت متعهد شد که تمام مشترکین خود را که این کار را انجام می دهند، دنبال کند.

طبق گزارش نتفلیکس، حدود 100 میلیون خانوار رمز عبور را به اشتراک می گذارند. همه اینها یک فرصت از دست رفته است و این شرکت استدلال می کند که این دلیل اصلی کاهش مشترکان پولی در این سه ماهه است. براساس تخمین های آن، حدود 200000 کاربر پلتفرم را ترک کردند یا تصمیم گرفتند به یکی از حساب های اشتراک گذاری رمز عبور بپیوندند.

البته، شیوه های به اشتراک گذاری رمز عبور در یک طیف وجود دارد. برخی از گذرواژه ها برای مشاهده گاه به گاه استفاده می کنند در حالی که برخی دیگر روزانه نتفلیکس را تماشا می کنند. به همین دلیل است که برخی از حساب‌ها پولی نمی‌شوند، اما سرویس استریم مطمئناً سعی می‌کند آنهایی را که به طور سیستماتیک شرایط خدمات آن را زیر پا می‌گذارند، سرکوب کند.

پیش بینی می شود که این پلتفرم در سه ماهه آینده حدود 2 میلیون مشترک پرداخت کننده را از دست بدهد، اما رشد مشترکین در نیمه دوم سال 2022 از سر گرفته خواهد شد.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا