موبایل و تبلت

ال جی V60 ThinQ آپدیت اندروید 12 را دریافت کرد

ممکن است ال جی به طور کامل از بازار گوشی های هوشمند کناره گیری کرده باشد، اما این شرکت کره ای به طرز عجیبی در زمینه پشتیبانی نرم افزار خوب عمل کرده است و نمی خواهد مشتریان خود را ناامید کند. بنابراین اعلام کرد که مدل‌های منتخب را به اندروید 12 و حتی به اندروید 13 به‌روزرسانی می‌کند.

از آنجاکه انتشار بروزرسانی از قبل برای ولوت آغاز شده، اکنون یک دستگاه جدید ال جی به این روند می پیوندد. ما در مورد LG V60 ThinQ در ایالات متحده صحبت می کنیم، و به طور خاص آن واحدهایی که توسط T-Mobile فروخته شده اند. گزارش‌های متعددی در رددیت از افرادی که این دستگاه را دارند و به‌روزرسانی اندروید 12 را دریافت کرده‌اند، منتشر شده است.

البته این خبر فوق‌العاده‌ای است، اما نسبتاً عجیب است، زیرا V60 در هیچ یک از دو لیست دستگاه‌های واجد شرایط ال‌جی قرار نداشت. به هر حال، تغییرات به‌روزرسانی کوتاه و مبهم است، اما باید انتظار داشته باشید که همه چیزهای خوبی را که گوگل در نسخه اندروید 12 در سال گذشته بسته‌بندی کرده بود، با رنگ ال‌جی در روی صفحه دریافت کنید. شما همچنین سطح وصله امنیتی مارس 2022 را دریافت می‌کنید.

حجم دانلود آپدیت 1.17 گیگابایت است، بنابراین شاید آن را فقط از یک شبکه به اندازه کافی سریع بگیرید. مثل همیشه، به احتمال زیاد عرضه مرحله‌ای است، بنابراین ممکن است چند روز دیگر طول بکشد تا به تمام واحدهای V60 برسد.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا