پوشش خبری رویداد Let Loose اپل (معرفی آیپدهای جدید): امروز ساعت 17:30

موبایل و تبلت

آپدیت اندروید 12 برای موتو G100 از راه رسید

عرضه اندروید 12 موتورولا زمان زیادی طول کشید تا شروع شود، اما به نظر می رسد در چند هفته گذشته، به نهایت سرعت خود می رسد. آخرین مدلی که نسخه اندروید 2021 برای آن ارائه شده، موتو G100 است که در آوریل سال گذشته با اندروید 11 عرضه شد.

به‌روزرسانی اندروید 12 اکنون برای کاربران برزیلی ارائه می‌شود و این تصادفی نیست زیرا برزیل از نظر فروش یکی از بزرگترین بازارهای موتورولا است. در حال حاضر تنها نسخه XT2125-4-DS موتو G100 دارای اندروید 12 بوده و حجم دانلود آن حدود 1.5 گیگابایت است. پس از نصب نرم افزار جدید، شماره بیلد S1RT32.41-20-16 خواهد بود.

همچنین وصله‌های امنیتی مارس 2022 گنجانده شده‌اند، اگرچه احتمالاً کسی باید به موتورولا اطلاع دهد که تقریباً در ماه مه هستیم – و تا زمانی که این به‌روزرسانی به کشورهای دیگر برسد، مطمئناً خواهیم بود. به هر حال، توجه داشته باشید که این احتمالاً طبق معمول یک عرضه مرحله‌ای خواهد بود، بنابراین ممکن است چند روز طول بکشد تا همه واحدهای G100 در برزیل اعلان به‌روزرسانی را دریافت کنند.

جدا از تمام خوبی‌های موجود در اندروید 12 گوگل، این نسخه باید با پیشرفت‌های موتورولا در پوسته اندرویدی My UX، از جمله ویژگی‌های دوربین جدید و تجربه Ready For همراه باشد.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا