کنسول و بازی

یوبی سافت سرویس آنلاین برای 91 بازی را خاموش کرد

اگر قصد دارید یک جلسه بازی نوستالژیک با عناوین یوبی سافت داشته باشید، ممکن است ناامید شوید. Kotaku گزارش داد که این شرکت سرویس آنلاینش را برای 91 بازی تعطیل کرده است. بسیاری از آنها باستانی، یا نسخه هایی برای پلتفرم های قدیمی (و بعضاً از بین رفته) هستند. برای مثال، قرار نیست Assassin’s Creed: Brotherhood را با استفاده از سرویس قدیمی OnLive بازی کنید. با این حال، برخی از بازی‌ها وجود دارند که همچنان می‌توانید با سخت‌افزار فعلی بازی کنید، یا ممکن است دلیل خوبی برای بازدید مجدد داشته باشید.

به عنوان مثال، دو بازی اول Far Cry پشتیبانی آنلاین را از رایانه از دست داده‌اند و Blood Dragon دیگر روی رایانه‌، پلی استیشن 3 و ایکس باکس360 متصل نمی‌شود. طرفداران Just Dance ممکن است نیاز داشته باشند به بازی‌های جدیدتر پایبند باشند. اگرچه تعجب آور نیست که یوبی سافت پشتیبانی از نسخه های پلی استیشن 3، Wii، Wii U و ایکس باکس 360 بازی Just Dance 2018 و قبل از آن را کنار بگذارد، بازیکنان PS4 و Xbox One ممکن است از دست دادن دسترسی به آهنگ های Just Dance 2014 یا 2015 لذت نبرند.

دیگر آثار کلاسیکی که ممکن است از دست بدهید عبارتند از Beyond Good & Evil، نسخه اصلی Ghost Recon، چندین بازی Rainbow Six، عناوین قدیمی Settlers و برخی نسخه‌های Splinter Cell (از جمله Chaos Theory و Conviction). بازی‌هایی که از Ubisoft Connect استفاده می‌کنند به شما اجازه کسب واحد نمی‌دهند و نمی‌توانید قفل محتوا را در هر پلتفرمی باز کنید یا به آن در رایانه‌ دسترسی داشته باشید.

منبع
engadget
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا