گجت و پوشیدنی

هواوی واچ GT 3 پرو و بند 7 معرفی شدند

هواوی در کنار معرفی گوشی تاشو میت ایکس اس 2، جدیدترین مدل ساعت هوشمند خود را با نام واچ GT 3 پرو معرفی کرد که جایگزین نسخه GT 2 پرو خواهد بود. مانند نسل قبلی اش، این مدل دارای یک نسخه سرامیکی و یک مدل پورشه دیزاین نیز هست.

هواوی واچ GT 3 پرو در دو اندازه – 46 میلی متر (تیتانیومی) و 43 میلی متر (سرامیک) عرضه می شود. آنها به ترتیب دارای صفحه نمایش 1.43 و 1.32 اینچی AMOLED هستند. مدل بزرگتر تا 14 روز عمر باتری را با استفاده معمولی (8 روز برای کاربران سنگین) وعده می دهد، مدل کوچکتر باید 7 روز (4 روز با استفاده زیاد) دوام بیاورد. سرعت شارژ 30 درصد افزایش یافته و یک شارژ 10 دقیقه ای برای دوام کامل روز کافی است.

اعداد مقاومت در برابر آب فریبنده هستند و اکثر ساعت های هوشمند برای غواصی مناسب نیستند. با این حال، این یکی است، زیرا برای غواصی تا 30 متر رتبه بندی شده و دارای چندین عملکرد برای کمک به شما در تمرین است. GT 3 پرو همچنین به عنوان یک ساعت گلف قابل استفاده است، زیرا نقشه هایی برای بیش از 300 زمین گلف از پیش بارگذاری شده دارد. در مجموع، بیش از 100 حالت ورزشی وجود دارد که 18 حالت دارای برچسب “حرفه ای” هستند.

این ساعت دارای سنسور ECG می باشد که اطلاعات قلب بسیار بیشتری را نسبت به یک سنسور ضربان قلب معمولی ارائه می دهد. همچنین یک نمایشگر اکسیژن خون و یک دماسنج نیز وجود دارد، ساعت همچنین دارای پایش خواب و استرس است. البته این ساعت دارای سیستم عامل HarmonyOS و NFC برای موارد استفاده معمولی از پرداخت تلفن همراه است، اما با وسیله نقلیه مناسب می‌تواند به عنوان کلید ماشین شما نیز عمل کند.

هواوی واچ GT 3 پرو (46 میلی متر، تیتانیوم) از 2500 یوان (380 دلار) شروع می شود و دارای شیشه یاقوت کبود و پشت سرامیکی است. نسخه سرامیکی 43 میلی متری 3000 یوان (455 دلار) قیمت داشته و شیشه یاقوت کبود دارد. می توانید یک بند چرمی (پوست گوساله) یا یک دستبند سرامیکی تهیه کنید. در نهایت، مدل پورشه دیزاین با قیمت 4700 یوان (710 دلار) وجود دارد که با یک سگک پروانه ای نامرئی ثبت شده برای بند جفت شده است.

علاوه بر واچ GT 3 پرو، هواوی همچنین مچ بند جدید بند 7 را هم ارائه کرده است. این دسبتند جدید با قیمت 40 دلار راهی بازار می شود. ضخامت این بند تنها 9.99 میلی متر بوده، و وزن آن 16 گرم است. با این وجود، باتری آن به اندازه کافی آب دارد تا 14 روز استفاده معمولی را دوام بیاورد. اگر می‌خواهید اطلاعاتی در یک نگاه داشته باشید، یک عملکرد همیشه روشن وجود دارد، اما باتری را سریع‌تر خالی می‌کند.

این دستبند دارای صفحه نمایش 1.47 اینچی AMOLED (194  در 368 پیکسل) است و می توان در یکی از چهار رنگ مشکی، قرمز، سبز و صورتی (با قاب طلایی) داشت. علاوه بر مانیتورینگ ضربان قلب معمولی، یک حسگر اکسیژن خون روی آن وجود دارد که می‌تواند در طول شب برای تشخیص علائم آپنه خواب کار کند. این محصول دارای درجه مقاومت در برابر آب 5ATM و 96 حالت ورزشی است.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا