گجت و پوشیدنی

جبرا از ایرباد مجهز به حذف نویز با نام Elite 85t رونمایی کرد

شرکت جبرا از نسخه جدید ایرباد خود با نام Elite 85t رونمایی کرده است. این ایرباد 229 دلاری از لحاظ ظاهری تقریباً هیچ تفاوتی با مدل قبلی نداشته اما با قابلیت حذف نویز فعال و برخی اصلاحات در طراحی روانه بازار خواهد شد.

جبرا همچنین در این محصول از تراشه ANC یا همان حذف نویز فعالی استفاده کرده است. قابلیت حذف نویز این ایرباد نیز به گونه‌ای است که کاربر می‌تواند میزان آن را از میان پنج سطحی که ارائه شده، انتخاب کند. این ویژگی از طریق اپلیکیشن همراهی که برای این ایرباد طراحی شده، قابل استفاده و تنظیم است.

در Elite 85t از شش میکروفون برای تماس‌های صوتی استفاده شده که از این تعداد، چهار میکروفون برای قابلیت حذف نویز به کار گرفته خواهند شد. همچنین این ایرباد به درایورهای 12 میلیمتری برای ارائه صدایی بهتر و با باس قوی‌تر مجهز شده است. Jabra می‌گوید طراحی «نیمه باز» این محصول سبب شده تا صدا در صورت نیاز کاربر به شکل طبیعی وارد گوش‌ها شده و راحتی بیشتری را فراهم کند.

سازنده شارژدهی ایرباد Elite Active 85t را با حین گوش دادن مداوم به موزیک و فعال بودن حدف نویز فعال 5.5 ساعت اعلام کرده که با استفاده از کیس به 25 ساعت افزایش پیدا می‌کند. در صورت خاموش بودن ANC شارژدهی با کیس به 31 ساعت افزایش می‌یابد. ایرباد Elite 85t از فناوری شارژ وایرلس پشتیبانی می‌کند و از استاندارد IPX4 نیز برخوردار است که مقاومت بدنه را در برابر آب و عرق تضمین می‌کند. پیش فروش این ایرباد ا ماه آینده میلادی آغاز خواهد شد و از ماه نوامبر به دست خریداران خواهد رسید.

منبع
theverge
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا