گجت و پوشیدنی

معرفی پهپاد اسنپ چت Pixy با کنترل های ساده برای عملکرد سریع

شرکت مادر اسنپ چت، اسنپ، یک پهپاد کوچک مجهز به دوربین و کنترل های ساده را معرفی کرده است. سری پهپادهای دوربین دار Pixy از 229.99 دلار شروع می شود، اما خریداران باید نسخه 249.99 دلاری را در نظر بگیرند که با باتری اضافی برای مدت زمان پرواز طولانی تر عرضه می شود.

اسنپ چت پس از عرضه انواع مختلف عینک اسنپ، اکنون پهپادهای دوربین Pixy را منتشر کرده است. اگرچه بازار هواپیماهای بدون سرنشین پر از گزینه‌های متعدد، از جمله پهپادهای میکرو مجهز به دوربین است، اسنپ Pixy به نظر می‌رسد توسعه‌ای از یک گوشی هوشمند است که پرواز می‌کند. اتفاقاً، درست مانند Snap Spectacles، پهپاد Pixy نیز توسعه اپلیکیشن گوشی هوشمند این شرکت است.

ویدیوها و عکس‌های گرفته شده توسط Pixy مستقیماً به گوشی هوشمند کاربر ارسال می‌شوند. پس از آن، ویژگی‌های ویرایش خود اسنپ چت به کاربران اجازه می‌دهد به سرعت فیلترها، برچسب‌ها، و کلیپ/برش/دوخت ویدیوها را اضافه کنند که می‌توانند در اسنپ چت یا هر برنامه رسانه اجتماعی دیگری پست شوند. نیازی به ذکر نیست که توانایی Pixy در کار با تلفن هوشمند، آن را به یک دوربین هواپیمای بدون سرنشین ساده و ابتدایی برای اکثر مصرف کنندگانی که به دنبال تقویت بازی رسانه های اجتماعی خود هستند، تبدیل می کند.

دوربین به‌جای حالت افقی معمولی برای ویدیوها، به‌طور پیش‌فرض روی حالت پرتره قرار می‌گیرد. این می تواند افراد را ردیابی کند و به کاربران اجازه می دهد روی عکس های سلفی کلیک کنند. این پهپاد دارای یک طراحی ملخ محصور است که به این معنی است که سپرهای پلاستیکی از ملخ ها محافظت می کنند و از آسیب رساندن به آنها جلوگیری می کنند. هیچ سیستم گیمبال برای تثبیت دوربین وجود ندارد.

این پهپاد دارای یک دوربین جلوی تکی برای عکس و فیلم است و یک دوربین دیگر در پایین که دست کاربر را تشخیص می دهد. دوربین ثانویه برای عکس گرفتن نیست، بلکه برای کمک به فرود پهپاد روی دست کاربر است. این پهپاد دارای یک دستگیره دایره‌ای در بالای صفحه است که به کاربران امکان می‌دهد بین حالت‌های عکاسی آن بچرخند. الگوهای تصویربرداری مداری، دنبال کردن، آشکارسازی و منظره از پیش تنظیم شده وجود دارد.

کاربران می توانند این پهپاد را مستقیماً از اپلیکیشن اسنپ چت کنترل کنند. پهپاد Pixy دارای یک ویژگی فرود اضطراری یکپارچه است فقط در صورتی که کاربران کنترل پهپاد خود را از دست بدهند. دارای یک باتری قابل جدا شدن است که می توان آن را در حین حرکت تعویض و تعویض کرد. سازندگان ادعا می کنند باتری Pixy باید “5 سفر پرواز” دوام بیاورد. کاملاً واضح است که اسنپ پهپاد دوربین Pixy را برای کاربرانی که اولین بار هستند طراحی کرده است. وزن آن فقط 101 گرم است. این بدان معناست که نیازی به ثبت پهپاد در FAA نیست. Pixy به صورت آنلاین با قیمت 230 دلار در ایالات متحده و فرانسه در دسترس است.

منبع
neowin
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا