نرم افزار و اینترنت

انویدیا پشتیبانی بومی M1 مک را به اپلیکیشن GeForce Now افزود

اپلیکیشن GeForce Now مک او اس باید برای بسیاری از کاربران مک پس از اضافه شدن پشتیبانی بومی برای تراشه‌های M1 اپل، روان‌تر اجرا شود. انویدیا در ابتدا پشتیبانی از M1 را سال گذشته ارائه کرد، البته از طریق Rosetta، فرآیند ترجمه ای که به برنامه های مبتنی بر معماری x86–64 اجازه می دهد تا روی تراشه های اپل اجرا شوند.

انویدیا می‌گوید این اپلیکیشن اکنون انرژی کمتری مصرف می‌کند، زمان راه‌اندازی سریع‌تری خواهد داشت و تجربه‌ای بهبودیافته در مک‌بوک‌های مبتنی بر M1، آی مک و مک مینی ها ارائه می‌دهد. علاوه بر این، آخرین نسخه اپلیکیشن بازی ابری شامل یک پوشش اصلاح شده است که نرخ فریم رندر سمت سرور را نمایش می دهد.

پشتیبانی GeForce Now از دسته دیگری از بازی ها نیز اعلام شد (کاری که انویدیا معمولاً هر پنجشنبه انجام می دهد). یکی از موارد اضافه شده در این هفته، بازی RPG Lost Ark از آمازون است. با توجه به اینکه این بازی از macOS بومی پشتیبانی نمی کند، کاربران مک که علاقه مند به بررسی آن هستند اکنون راهی برای انجام این کار دارند. دیگر عناوین جدیدی که کاربران GeForce Now می توانند استریم کنند عبارتند از Dune: Spice Wars، Sol Cresta و Vampire: The Masquerade – Bloodhunt.

منبع
engadget
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا