نرم افزار و اینترنت

تلگرام مشغول کار روی سرویس اشتراک پولی است

تلگرام اخیراً یک دانلود منیجر جدید را به پلتفرم پیام‌رسان چت فوری خود معرفی کرده تا کاربران بتوانند به راحتی فایل‌هایی را که در حال دانلود هستند، پیگیری کنند. تلگرام نیز مانند رقبای خود در حال کار بر روی ویژگی های جدید است تا کار را برای کاربران آسان تر کند. به گفته مهندس معکوس معروف الساندرو پالوزی، یکی از ویژگی های قابل توجهی که به نظر می رسد این شرکت می خواهد در آینده معرفی کند، سرویس اشتراک است.

مهندس معکوس اخیراً سرویس اشتراکی به نام Telegram Premium را مشاهده کرده که می‌تواند با مجموعه‌ای از ویژگی‌های پریمیوم جدید، از جمله توانایی باز کردن قفل استیکرهای پریمیوم، واکنش‌های اضافی و موارد دیگر همراه باشد. با این حال، Paluzzi چیزی در مورد قیمت خدمات اشتراک به اشتراک نگذاشته، و همچنین جزئیاتی در مورد زمانی که “Telegram Premium” برای همه در دسترس قرار می گیرد، به ما نمی دهد.

علاوه بر تلگرام، واتس اپ همچنین در حال کار بر روی یک سرویس اشتراک برای مشتریان تجاری خود است. یکی از مزایا این خواهد بود که کاربران می توانند حداکثر 10 دستگاه را به یک حساب مرتبط کنند. با این حال، سرویس اشتراک پولی جدید تلگرام حول محور علایق مصرف کنندگان است. همانطور که در حال حاضر وضعیت وجود دارد، می‌توانید از هر تعداد دستگاهی که دوست دارید وارد تلگرام شوید – همه به طور همزمان.

منبع
neowin
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا