موبایل و تبلت

ابزارهای جدول بندی جدید گوگل داکس برای مدیریت آسان تر پروژه

سال گذشته، گوگل بوم هوشمند را معرفی کرد، مجموعه‌ای از ابزارهایی که این شرکت قول داده بود همکاری مردم را در برنامه‌های بهره‌وری آن آسان‌تر کند. از آن زمان، به طور مداوم “چیپ های هوشمند” جدید را معرفی کرده، که ویژگی های کوچک مدولار که برای پیشبرد این هدف طراحی شده اند. جدیدترین ابزارها برای ایجاد منوهای کشویی در گوگل داکس اضافه می کند.

همانطور که از GIF به اشتراک گذاشته شده توسط شرکت مشاهده می کنید، می توانید از این ویژگی برای اضافه کردن منوهای قابل تنظیم به سند خود استفاده کنید. شما آزاد هستید که تصمیم بگیرید چند آیتم و عنوان و رنگ مربوط به هر کدام را می خواهید. Docs حتی به شما امکان می دهد یک منو را به عنوان یک الگو برای استفاده بعدی ذخیره کنید. صحبت از الگوها شد، گوگل در حال اضافه کردن قالب هایی برای جداول است که می توانید از آنها برای مواردی مانند ردیابی نقشه راه محصول استفاده کنید.

با افزوده‌های امروز، تصور سناریویی که می‌توانید از Docs به عنوان جایگزینی برای ابزار مدیریت پروژه پولی مانند Asana استفاده کنید، آسان است. این شرکت درباره ویژگی‌های جدید گفت: امیدواریم این ویژگی‌ها به شما کمک کند تا اسناد بسیار سفارشی‌سازی‌شده و سازمان‌دهی‌شده در Google Docs ایجاد کنید تا همکاری و پیشبرد پروژه‌تان را آسان‌تر کند. گوگل انتظار دارد در هفته‌های آینده آن‌ها را برای همه مشتریان Workspace و قدیمی G Suite و همچنین تمام حساب‌های شخصی گوگل منتشر کند. پس از دسترسی، می توانید با انتخاب گزینه “Dropdown” از منوی “Insert” یک منوی کشویی اضافه کنید.

منبع
engadget
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا