نرم افزار و اینترنت

اینستاگرام در حال آزمایش فید تمام صفحه مشابه تیک تاک است

آزمایش جدید اینستاگرام باعث می‌شود این اپلیکیشن بیشتر شبیه تیک تاک شود. به گفته تک کرانچ، اینستاگرام در حال آزمایش فیدهای خانه عمودی تمام صفحه است. پس از باز کردن برنامه اینستاگرام، کاربران بلافاصله محتوای عمودی را مشاهده می کنند که به منظور «بیشتر جلوه دادن ویدیوها در مرکز» است. آدام موسری، مدیر اینستاگرام، در ویدیویی که در توییتر منتشر شد، آزمایش را تأیید کرد و گفت که عکس‌ها و ویدیوهای بلندتر در برخی فیدها ظاهر می‌شوند.

تصویری که توسط اینستاگرام به اشتراک گذاشته شده، فید صفحه اصلی را نشان می‌دهد که توسط یک پست تمام صفحه با نظرات، زیرنویس‌ها، لایک‌ها و سایر ویژگی‌ها در بالای پست به جای زیر قرار داده شده است. اگرچه نوار استوری ها در بالای صفحه در تصویر وجود ندارد، سین کیم، سخنگوی متا، می‌گوید که این نما هنگامی که کاربران شروع به پیمایش می‌کنند، فید اصلی را نشان می‌دهد و استوری‌ها همچنان در بالای صفحه آن‌ها قابل دسترسی خواهند بود. جستجو، ریلز، خرید و پروفایل شخصی کاربر همچنان از طریق دکمه‌های پایین صفحه قابل دسترسی هستند.

اعلان‌ها، پیام‌ها و ویژگی‌های پست جدید، همراه با قابلیت جابه‌جایی بین حساب‌ها در بالا باقی می‌مانند. کیم می‌گوید تصاویر ثابت و پست‌های ویدیویی نیز در فید تمام صفحه گنجانده می‌شوند. انتخاب اینستاگرام برای آزمایش فیدهای متمرکز بر ویدیوی همهجانبه، واقعاً تعجب آور نیست. این شرکت به شدت ویدیوهای کوتاه فرم را به سازندگان و کاربران ارائه کرده و به سازندگانی که ریلزهای برتر را می سازند، جوایز نقدی ارائه می دهد.

منبع
theverge
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا