موبایل و تبلت

پیکسل 3a و 3a XL آخرین آپدیت خود را تا جولای 2022 دریافت می کند

شاید فراموش کردن آن آسان باشد، اما گوگل همیشه قول پشتیبانی نرم افزاری زیادی را برای گوشی های هوشمند پیکسل خود نداده است. تا سه سال پیش وعده به روز رسانی برای سه سال به روز رسانی امنیتی بود و حدس بزنید چه دستگاه هایی سه سال پیش عرضه شدند؟ پیکسل 3a و 3a ایکس ال مقرون به صرفه.

به‌روزرسانی نرم‌افزاری ماه مه که گوگل از دیروز شروع به انتشار کرد، باید آخرین به‌روزرسانی آنها می‌بود، اما طبق معمول، این شرکت به‌روزرسانی پاداشی را برای دستگاه‌هایی که از نظر نرم‌افزاری به پایان عمر خود می‌رسند، ارائه می‌کند. به گفته خود گوگل، این آخرین به‌روزرسانی تا ماه جولای به پیکسل 3a و 3a ایکس ال ارائه خواهد شد. این لزوماً به این معنی نیست که در ماه جولای اتفاق می‌افتد، یا در ژوئن زمانی که به‌روزرسانی ماهانه بقیه پیکسل‌ها ارائه شده، منتشر می‌شود.

اما تا ماه جولای اگر صاحب یک پیکسل 3a یا 3a ایکس ال هستید، آخرین به‌روزرسانی نرم‌افزاری آن را دریافت خواهید کرد، بنابراین شاید زمان خوبی باشد که به دنبال یک گوشی هوشمند جایگزین برای خرید و استفاده باشید – گوشی‌هایی که همچنان به‌روزرسانی‌ها، به‌ویژه گوشی‌های امنیتی را دریافت می‌کنند.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا