لپ تاپ

نسخه جدید لپ تاپ ریزر بلید 15 با نمایشگر 240 هرتز OLED

ریزر امروز آخرین نسخه از لپ‌تاپ پرچم‌دار خود بلید 15 را معرفی کرد. ریرز بلید 15 جدید علاوه بر ارائه جدیدترین سخت‌افزار اینتل و انویدیا برای بهترین عملکرد در بازی‌ها و برنامه‌های مالیاتی، چیزی دارد که قبلاً در بازار لپ‌تاپ بی‌سابقه بود: نمایشگر 240 هرتزی OLED با زمان پاسخگویی 1 میلی‌ثانیه.

صفحه نمایش ریزر بلید 15 یک پنل «تا به حال دیده نشده» با وضوح 1440p به همراه 100 درصد طیف رنگی DCI-P3، زمان پاسخگویی 1 میلی ثانیه و روشنایی معمولی 400 نیت است. روشن‌ترین گزینه موجود نیست، اما قطعاً سریع‌ترین گزینه در میان سایر لپ‌تاپ‌های مجهز به OLED است.

همپنین پردازنده نسل دوازدهم اینتل Core i9-12900H و کارت گرافیک انویدیا RTX 3070Ti نیز در قلب اولین لپ‌تاپ دنیا با نمایشگر 240 هرتزی OLED قرار دارد. کاربران همچنین 32 گیگابایت رم DDR5 و یک ترابایت SSD دریافت می کنند. اگر مورد دوم کافی نیست، می توانید یک SSD M2 اضافی را در یک اسلات خالی نصب کنید. از لحاظ اتصال، ریزر بلید 15 دارای تاندربولت 4، USB-C، USB-A، یک خواننده SD با اندازه کامل و یک پورت HDMI است.

اگر می خواهید Razer Blade 15 OLED را به دست آورید، هنوز چند ماه فرصت دارید تا قبل از فروش این لپ تاپ کمی پس انداز کنید. این موارد مفید خواهند بود زیرا نسخه OLED آینده این لپ تاپ 3499 دلار برای شما هزینه دارد. ریزر قصد دارد این لپ تاپ را در سه ماهه چهارم 2022 عرضه کند.

منبع
neowin
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا