موبایل و تبلت

سامسونگ ویژگی‌های دوربین گلکسی S22 را به گوشی‌های قدیمی تر می آورد

سری گلکسی S22 با چندین بهبود دوربین در کیف ابزار خود ارائه شد و حالا سامسونگ اعلام کرد که برخی از آنها را به پرچمداران قدیمی تر سری گلکسی نوت، اس و زد می آورد. سامسونگ این مطلب را در انجمن های کره جنوبی منتشر کرد، چراکه بروزرسانی در ابتدا برای زمین چمن خانگی خود ارائه می دهد. توجه داشته باشید که برخی از پیشرفت‌ها فقط در برخی از مدل‌ها در دسترس هستند، تفکیک در زیر آمده است.

پرتره های شبانه بهبودیافته: سری گلکسی اس 20، سری گلکسی اس 21، سری گلکسی نوت 20، زد فولد 2، زد فولد 3. پردازش “Nightography” سری S22 به دوربین تله فوتو اجازه می دهد تا در حالت پرتره برای عکاسی در شب استفاده شود.

عملکرد فریم بندی خودکار بهبودیافته/اضافه شده: سری گلکسی اس 21، اس 21 فن ادیشن، زد فلیپ 4G/5G، زد فولد 2 و 3. این ویژگی بزرگ‌نمایی و کوچک‌نمایی می‌کند و تا 10 نفر را در کادر نگه می‌دارد (تا فاصله 5 متری ایستاده باشند). این در حال حاضر در گوشی های تاشو موجود بود، اما سامسونگ عملکرد را به خوبی تنظیم کرده است. این یک ویژگی جدید در مدل های S21 است.

جلوه‌های بهبودیافته برای تماس‌های ویدیویی: سری گلکسی اس 20 و اس 20 فن ادیشن، سری گلکسی نوت، سری گلکسی اس 21 و اس 21 فن ادیشن، زد فلیپ 4G/5G، زد فلیپ 3، زد فولد 2 و 3. توجه داشته باشید که پشتیبانی از سری گلکسی اس 10 + اس 10 لایت، سری گلکسی نوت 10 + نوت 10 لایت در نیمه اول سال 2022 ارائه می شود. این ویژگی با برنامه های شخص ثالث کار می کند و جایگزینی پس زمینه و کنترل های میکروفون را به تماس شما اضافه می کند. برنامه های پشتیبانی شده عبارتند از: گوگل دوئو، گوگل میت، مایکروسافت تیمز، ناکس میتینگ، زوم، واتس اپ، وبیکس میتینگ، فیسبوک مسنجر، BlueJeans و KakaoTalk.

جلوه‌های قاب‌بندی خودکار برای تماس‌های ویدیویی: سری گلکسی اس 21 و اس 21 فن ادیشن، زد فلیپ 4G/5G، زد فولد 2 و 3. علاوه بر موارد فوق، گوشی های منتخب می توانند ویژگی قاب بندی خودکار را در حین تماس های ویدیویی نیز فعال کنند. این واقعاً بهترین حالت استفاده از آن است، زیرا شما آزاد هستید که حرکت کنید و لازم نیست نگران تنظیم مجدد کادربندی باشید.

کیفیت دوربین بهبود یافته برای برنامه های شخص ثالث: سری گلکسی اس 21 و اس 21 فن ادیشن، زد فلیپ 3 و زد فولد 3. سری گلکسی S22 از ویژگی های پردازش پیشرفته دوربین در اینستاگرام، تیک تاک و اسنپ چت پشتیبانی می کند. این در حال حاضر در مدل های قدیمی تر نیز موجود است.

این به‌روزرسانی‌ها در کره منتشر می‌شوند، اما باید در سطح جهانی در دسترس باشند، بنابراین مطمئن شوید که تغییرات را برای به‌روزرسانی بعدی که دریافت می‌کنید بررسی کنید.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا