فناوری

کوالکام سری وای فای 7 نتورکینگ پرو را معرفی کرد

کوالکام در دسترس بودن مجموعه پلتفرم‌های Qualcomm Networking Pro Series Gen 3 مجهز به Wi-Fi 7 را اعلام کرده است. سری Qualcomm Networking Pro Gen3 اکنون هم برای نمونه‌برداری و هم برای شرکای توسعه جهانی قابل دسترسی است. این پلتفرم زیرساخت شبکه Wi-Fi 7 با بالاترین عملکرد در حال حاضر موجود است.

Qualcomm Networking Pro Series 3 معیارهای عملکرد صنعت جدیدی را برای پلتفرم های شبکه تعیین می کند. برای اتصالات نقطه به نقطه، این خانواده حداکثر ظرفیت بی سیم 33 گیگابیت بر ثانیه را می دهد. با تشخیص تداخل پیشرفته و عملکرد چند پیوندی، Wi-Fi 7 Network Pro Series عملکرد برنامه قابل مقایسه با طیف خصوصی را در موقعیت‌های بی‌سیم مشترک سخت ارائه می‌دهد.

محصولات نوید عملکرد قابل اعتماد حتی در حضور تداخل نزدیک را می دهند؛ با اینترنت پرسرعت مانند بی‌سیم ثابت 5G یا فیبر PON 10G، برای ارائه تجربیات متصل همهجانبه مانند کنفرانس ویدیویی با وضوح بالا، AR/VR، و بازی‌های ابری. سری Qualcomm Networking Pro از شبکه های Wi-Fi 2.4 گیگاهرتز، 5 گیگاهرتز و 6 گیگاهرتز در پیکربندی های سه باند و چهار باند پشتیبانی می کند. پلتفرم‌های سری وای فای 7 کوالکام نتورکینگ پرو عملکرد عالی را ارائه می‌دهند.

از جمله ویژگی های کلیدی کوالکام سری وای فای 7 نتورکینگ پرو می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • پشتیبانی از کانال‌های 320 مگاهرتز وای فای 7 برای بازی‌ها، استریمینگ، اشتراک‌گذاری ویدیو و برنامه‌هایی که از XR یا واقعیت ترکیبی استفاده می‌کنند، خوب است.
  • برای کاهش تداخل بی سیم و دستیابی به تأخیر کم قطعی و قابل پیش بینی در محیط های شلوغ، فناوری Multi-Link سوئیچینگ باند پویا را امکان پذیر می کند. وقتی این پلتفرم‌ها با سیستم‌های کلاینت Wi-Fi 7 مانند Qualcomm FastConnect 7800 ترکیب شوند، می‌توانند از HBS Multi-Link پشتیبانی کنند. HBS Multi-Link از باندهای پرسرعت 5 و 6 گیگاهرتز برای افزایش توان عملیاتی و تأخیر استفاده می کند.
  • این شامل سخت افزار و نرم افزار برای به حداکثر رساندن عملکرد 6 گیگاهرتز، از جمله دوربرد و در فضای باز است. AFC اکنون برای ادغام دستگاه مشتری با Qualcomm® Immersive Home در سری Qualcomm Networking Pro در دسترس است.

برای طیف گسترده ای از راه حل های اتصال، پلتفرم های نسل سوم Qualcomm Networking Pro Series منحصراً طراحی شده اند. یک روش بهینه استفاده از کانال مولتی باند توسط هر پیکربندی پلتفرم قابل اجرا در سطح جهانی پشتیبانی می شود. شرکت‌ها، کسب‌وکارهای کوچک، دروازه‌های حامل، شبکه‌های مش و استقرار خانگی همه انواع پروژه‌هایی هستند که مشتریان می‌توانند از بین آنها انتخاب کنند:

  • Qualcomm Networking Pro 1620: برای استادیوم‌ها، سازمان‌های بزرگ و سیستم‌های مش مسکونی لوکس، دارای قابلیت بی‌سیم چهار باند، 16 استریم، 33.1 گیگابیت بر ثانیه است.
  • Qualcomm Networking Pro 1220: برای شرکت‌ها، SMB، Prosumer و سیستم‌های مش مسکونی ممتاز، دارای ظرفیت بی‌سیم سه باند و 12 استریم با حداکثر سرعت 21.6 گیگابیت بر ثانیه است.
  • Qualcomm Networking Pro 820: برای شرکت‌ها، SMB، Prosumer و سیستم‌های مش مسکونی ممتاز، حداکثر ظرفیت بی‌سیم چهار باند، 8 استریم، 13.7 گیگابیت بر ثانیه را فراهم می‌کند.
  • Qualcomm Networking Pro 620: برای شرکت‌ها، SMB، بازی‌ها و سیستم‌های مش خانگی، حداکثر ظرفیت بی‌سیم سه باند، 6 استریم، 10.8 گیگابیت بر ثانیه را ارائه می‌دهد.
منبع
fonearena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا