فناوری

ردیت چت ها و پیام های قبل از سال 2023 را حذف کرد

اگر خاطرات خوبی از چت با دوستان ردیت دارید، ممکن است بخواهید آرشیو خود را بررسی کنید. Reddit گزارش‌های کاربران مبنی بر حذف تمام چت‌ها و پیام‌های قبل از سال 2023 را تأیید کرده است. همانطور که این سایت اجتماعی در ماه ژوئن توضیح داد، در حال حرکت به سمت یک معماری جدید چت بوده و معتقد است که کشیدن پیام‌های قدیمی‌تر یک “انتقال روان و سریع” به معماری جدید را ممکن می‌سازد.

این تغییر در 30 ژوئن اعمال شد، اما بسیاری از کاربران تنها چند روز بعد متوجه آن شدند. به گزارش Mashable، ممکن است راهی برای بازیابی برخی از این پیام ها وجود داشته باشد. می‌توانید از طریق یک فرم آنلاین، داده‌های حساب را از Reddit درخواست کنید، و بایگانی ممکن است شامل مکالمات قبل از سال 2023 باشد. اگرچه بازدید مجدد از یک چت بی‌ارزش آسان نیست، اما لزوماً برای همیشه از بین نخواهد رفت.

با این حال، کاربران هنوز هیجان زده نیستند. در حالی که Reddit این قطع را در لاگ تغییرات فاش کرد، مستقیماً اعضای انجمن را مطلع نکرد. این امر باعث شد تا برخی پس از ناپدید شدن گزارش‌های پیام‌هایشان، برنامه‌های شرکت را کشف کنند و از پشتیبان‌گیری از تاریخچه‌های خود با شرایط خود جلوگیری کنند.

این حرکت همچنین در حالی صورت می‌گیرد که Reddit با واکنش گسترده‌تری مواجه است. بسیاری از subreddits در اعتراض به سیاست‌های جدیدی که فعال ماندن برنامه‌های شخص ثالث مانند Apollo را غیرعملی می‌کرد، خاموشی چند روزه انجام دادند. از آن زمان، کاربران و ناظران اقدامات مختلفی را برای مقابله انجام داده اند. اخیراً، Reddit گفته است که سیستم سکه موجود را که برای شناسایی مشارکت کنندگان استثنایی استفاده می شود، به تدریج حذف خواهد کرد.

دیگر نمی توانید سکه های جدید بخرید و تمام جوایز و سکه ها پس از 12 سپتامبر از بین خواهند رفت. Reddit می‌گوید، رویکرد موجود منجر به “بهم ریختگی” می‌شود و محتوایی را ارائه می‌دهد که برخی معتقد نیستند آنقدرها ارزشمند است. در حالی که یک سیستم جایگزین وجود خواهد داشت، انتظار می رود ساده تر و مستقیم تر باشد. این ممکن است طرفداران دیرینه ای که از جوایز و مدال های گاه بسیار خاص Reddit استفاده می کردند هیجان زده نکند.

منبع
engadget
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا