کنسول و بازی

مایکروسافت سال آینده دستگاه استریمینگ Xbox TV منتشر می کند

با پلتفرم‌های بازی مبتنی بر کلاود، شرکت‌هایی مانند مایکروسافت اکنون می‌توانند استراتژی خود را به روش‌های جدیدی تغییر دهند که قبلاً ممکن نبود. نزدیک به یک سال و نیم پیش، فیل اسپنسر، مدیر عامل مایکروسافت گیمینگ، فاش کرد که امکان استریم بازی های ایکس باکس در تلویزیون شما «در 12 ماه آینده» وجود دارد. در ژوئن 2021، زمانی که مایکروسافت تأیید کرد که یک اپلیکیشن اسمارت تی وی و استیک استریم ایکس باکس را در همان مدت زمان ارائه خواهد کرد، دوباره همین موضوع گفته شد.

در گزارش جدید سایت Venture Beat، “مایکروسافت قصد دارد یک دستگاه استریم بازی ابری Xbox را منتشر کند” که قرار است در 12 ماه آینده منتشر شود. این به گفته “افراد آشنا به موضوع”. تاخیرها احتمالاً به دلیل محدودیت های زنجیره تامین ناشی از اختلالات عمده در اوکراین به دلیل تهاجم و در چین به دلیل قرنطینه است. فرض بر این است که چنین دستگاهی شبیه یک آمازون Fire TV Stick یا یک فرم فاکتور پوک مانند Roku باشد. این دستگاه به شما امکان می دهد از برنامه های فیلم و تلویزیون استریم داشته باشید، اما دسترسی به Xbox Game Pass Ultimate را نیز فعال می کند.

همچنین گزارش شده است که مایکروسافت و سامسونگ در حال همکاری نزدیک برای توسعه این برنامه استریم هستند تا دارندگان تلویزیون های هوشمند سامسونگ حتی نیازی به خرید دستگاه اختصاصی برای این منظور نداشته باشند. این نیز در 12 ماه آینده راه اندازی خواهد شد.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا