موبایل و تبلت

شارپ از گوشی های Aquos R7 و Aquos Wish2 رونمایی کرد

شارپ پرچمدار سال 2022 خود را با نام Aquos R7 معرفی کرد – یک جانشین مستقیم برای Aquos R6 سال گذشته که یک سنسور دوربین عظیم 1 اینچی را با همکاری لایکا توسعه داد. مدل امسال دارای همان سنسور بزرگ است و جدیدترین چیپست اسنپدراگون 8 نسل 1 و طراحی کمی تغییر یافته را دارد. علاوه بر این، شارپ همچنین یک میان رده جدید را با نام تجاری جدید Aquos Wish 2 معرفی کرد. این گوشی از اسنپدراگون 695 قدرت می گیرد و اندروید 12 را در جعبه اجرا کند. هر دو دستگاه جدید انحصاری ژاپن خواهند بود.

شارپ Aquos R7 یک صفحه نمایش 6.6 اینچی Pro IGZO OLED با وضوح فول اچ دی پلاس و نرخ تازه سازی تطبیقی 240 هرتز را ارائه می کند. شارپ همچنین از حداکثر روشنایی چشمگیر 2000 نیت، پشتیبانی از رنگ 10 بیتی و Dolby Vision خبر می دهد. جلو و پشت هر دو توسط گوریلا گلس ویکتوس محافظت می شوند. این پنل همچنین دارای حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر و دوربین سلفی 12.6 مگاپیکسلی است.

بخش‌های جالب‌تر در پشت آن هستند، جایی که ما یک دوربین اصلی جدید 47 مگاپیکسلی با سنسور بزرگ 1 اینچی داریم که شارپ ادعا می‌کند می‌تواند تا 1.8 برابر بیشتر از Aquos R6 سال گذشته نور جمع‌آوری کند. سنسور توسعه یافته شارپ و لایکا دارای یک لنز هفت عنصری لایکا سامیکرون، دیافراگم F/1.9 و فاصله کانونی 19 میلی متری است. تنها سنسور دوربین دیگر در پشت یک سنسور 1.9 مگاپیکسلی پرتره است. شارپ Aquos 7 را در یک گزینه رم 12 گیگابایتی و حافظه 256 گیگابایتی عرضه می کند. این گوشی دارای گواهی IP68 است، اندروید 12 را راه اندازی می کند و باتری 5000 میلی آمپر ساعتی دارد.

شارپ Aquos R7 در رنگ‌های مشکی و نقره‌ای عرضه می‌شود و از ماه جولای در ژاپن عرضه می‌شود. قیمت و در دسترس بودن هنوز جزئیاتی ارائه نشده است. شارپ Aquos Wish2 یک میان رده مجهز به اسنپدراگون 695 با 5.7 اینچی LCD با رزولوشن اچ دی پلاس و باتری 3730 میلی آمپر ساعتی است. شارپ ادعا می کند 35 درصد از محفظه Aquos Wish2 از پلاستیک های بازیافتی ساخته شده است. این گوشی همچنین دارای رتبه IP68 است و اندروید 12 را بوت می کند.

علاوه بر این یک سنسور اصلی 13 مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی در جلو دارد. Aquos Wish2 در رنگ های سفید، زغالی، آبی و مرجانی عرضه می شود. قیمت و در دسترس بودن هنوز جزئیاتی ارائه نشده است.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا