امنیت

مایکروسافت سرویس جدید Security Experts را معرفی کرد

مایکروسافت امروز سرویس جدیدی به نام Microsoft Security Experts را معرفی کرد که به سازمان‌ها کمک می‌کند تا شبکه‌های خود را با ترکیب آخرین فناوری و سرویس‌های تحت رهبری انسان ایمن کنند. به گفته مایکروسافت، بخش امنیتی این شرکت تنها در سال 2021 بیش از 9.6 میلیارد تهدید بدافزار و بیش از 35.7 میلیون ایمیل فیشینگ/مضر را مسدود کرده است.

همچنین بیش از 35 خانواده باج افزار و 250 عامل تهدید منحصر به فرد را ردیابی کرده است. فناوری‌های مایکروسافت به این شرکت کمک می‌کند تا بیش از 900 تلاش برای سرقت رمز عبور بی‌رحمانه را در هر ثانیه مسدود کند. مایکروسافت دانش و تخصص گسترده ای در زمینه امنیت سایبری دارد و می خواهد خدمات امنیتی موجود خود را تحت دسته جدیدی به نام “کارشناسان امنیتی مایکروسافت” یا Microsoft Security Experts گسترش دهد.

Microsoft Security Experts فناوری مدرن امنیتی را با خدمات “به رهبری انسان” ترکیب می کند تا به سازمان ها کمک کند شبکه های خود را ایمن کنند و خطرات و آسیب های ناشی از حملات سایبری را به حداقل برسانند. تیم های امنیتی موجود را با کمک مایکروسافت و شرکای آن تقویت می کند تا نیازها و شرایط منحصر به فرد هر سازمان را برآورده کند.

Microsoft Security Experts از سه سرویس مدیریت شده جدید برای تقویت تیم های امنیتی موجود در سازمان ها تشکیل شده است:

  • Microsoft Defender Experts for Hunting به شرکت‌های دارای تیم‌های امنیتی موجود کمک می‌کند تا تهدیدات احتمالی را به‌طور پیشگیرانه «شکار» کنند. کارشناسان و شرکای مایکروسافت از داده‌های مایکروسافت دیفندر، اندپوینت ها، آفیس 365، اپلیکیشن های ابری و هویت برای شناسایی تهدیدات احتمالی استفاده خواهند کرد. سازمان‌ها این گزینه را خواهند داشت که با یک کلیک با یک متخصص امنیتی تماس بگیرند و توصیه‌های خاصی در مورد بهبود امنیت دریافت کنند. Microsoft Defender Experts for Hunting تابستان امسال در دسترس خواهد بود و شرکت ها می توانند برای شرکت در پیش نمایش ثبت نام کنند.
  • Microsoft Defender Experts for XDR (تشخیص و پاسخ گسترده) سرویسی برای کسانی است که می خواهند مراکز عملیات امنیتی خود را گسترش داده و تقویت کنند. Defender Experts برای XDR تخصص انسانی را برای پاسخگویی به حوادث در کنار تیم های امنیتی موجود فراهم می کند.
  • Microsoft Security Services for Enterprise یک سرویس تحت رهبری متخصص برای محافظت از همه محیط‌ها و پلتفرم‌های ابری است. مشتریان متخصصان امنیتی مایکروسافت را برای مدیریت سوار شدن، تعاملات روزانه، نوسازی تمرین و پاسخ به حوادث اختصاص خواهند داد.

مایکروسافت می گوید هدف نهایی آن ارائه محصولات امنیتی در سطح جهانی و دسترسی به تخصص انسانی حیاتی از بهترین کارشناسان امنیت سایبری است. این شرکت می‌خواهد از فناوری پیشرو در صنعت، بهترین مدافعان و جامعه شریک مایکروسافت و جامع‌ترین اطلاعات تهدید برای ساختن دنیای امن‌تری برای همه استفاده کند. کارشناسان امنیتی مایکروسافت گام بزرگی در این مسیر هستند.

منبع
neowin
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا