سخت افزار

عرضه هواوی M-Pen 2s Stylus سازگار با میت ایکس اس 2

هواویاخیراً گوشی هوشمند تاشو Mate Xs 2 را به عنوان جدیدترین نسخه خود در خط تولید تاشو پریمیوم عرضه کرد. در حالی که مشخص شد Mate Xs 2 از قلم استایلوس پشتیبانی می کند، با یک قلم عرضه نشد. این شرکت اکنون یک قلم جدید M-Pen 2s را معرفی کرده که می تواند با Mate Xs 2 استفاده شود. M-Pen 2s Stylus دارای برچسب قیمت مناسب 89 دلار است و قرار است از اول ژوئن به فروش برسد.

قلم جدید Huawei M-Pen 2s بسیار سبک وزن بوده و وزن آن در حدود 17 گرم است. قلم استایلوس از طراحی کج جلوی جانبی، 4096 سطح حساسیت فشار پشتیبانی می کند و می تواند خطوطی با ضخامت های مختلف بنویسد. همچنین مجهز به دکمه‌های چند منظوره در کنار، با انواع عملیات حرکتی است که تجربه کنترل راحت‌تر و انعطاف‌پذیرتری را به ارمغان می‌آورد.

قلم میانبرهای کنترلی مختلفی مانند فراخوانی یادداشت زمانی که قلم روی صفحه ضربه زده می شود در حالی که صفحه نمایش خاموش است را ارائه می دهد. همین عملکرد باز کردن صفحه یادداشت را می توان در زیر صفحه روشن با فشار دادن و نگه داشتن دکمه چند منظوره و ضربه زدن روی صفحه با قلم شروع کرد. برای گرفتن اسکرین شات کامل، کاربران می توانند به سادگی دکمه چندکاره را فشار داده و نگه دارند و سپس با قلم دوبار روی صفحه ضربه بزنید.

برای گرفتن یک اسکرین شات جزئی، کاربران می توانند به سادگی دکمه چند منظوره را فشار داده و نگه دارند و با استفاده از قلم قلم، قسمت مورد نیاز را دور بزنند. این قلم همچنین عملکردی برای گرفتن اسکرین شات های طولانی دارد. قلم هواوی M-Pen 2s با یک کانکتور تعبیه شده تایپ C طراحی شده و دارای فناوری شارژ سریع Huawei Flash Connect است. شارژ 5 دقیقه ای می تواند دو ساعت نوشتن دوام داشته باشد در حالی که شارژ کامل تا 10 ساعت استفاده را پشتیبانی می کند. در حالت آماده به کار، باتری می تواند تا 40 روز دوام بیاورد.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا