لپ تاپ

معرفی لپ تاپ AORUS 17X: پرچمدار جدید گیگابایت با عملکرد فوق العاده

گیگابایت امروز لپ‌تاپ گیمینگ AORUS 17X را معرفی کرد، مدل پرچم‌دار کاملاً جدیدی که عملکردی نوآورانه را با قابلیت حمل بهتر ترکیب می‌کند. AORUS 17X مجهز به آخرین پردازنده نسل دوازدهم اینتل Core i9 HX است که حداکثر 16 هسته را ارائه می دهد.

همراه با کارت گرافیک NVIDIA GeForce سری RTX 30، ترکیب قدرتمند در AORUS 17X می تواند عملکرد قابل توجهی تا 32 درصد نسبت به نسخه قبلی خود داشته باشد و به علاقه مندان این امکان را می دهد که از عملکرد بازی در کلاس دسکتاپ در حال حرکت لذت ببرند. هسته های با کارایی بالا به خنک کننده عالی نیاز دارند.

آخرین نسل AORUS 17X از سیستم خنک کننده انحصاری WINDFORCE Infinity استفاده می کند؛ این سیستم دارای یک جفت فن بسیار کارآمد، 6 لوله حرارتی و پره های خنک کننده متعدد است که می تواند گرمای تولید شده توسط CPU و GPU را به طور موثر حذف کند و لپ تاپ را خنک نگه می دارد و در طول کار حداکثر عملکرد را حفظ می کند.

AORUS 17X جدید و همچنین AORUS 17، متفاوت از نمایشگرهای معمولی با حاشیه نازک که معمولاً به کناره‌ها محدود می‌شوند، اولین لپ‌تاپ‌های گیمینگ چهار وجهی با حاشیه بسیار نازک به همراه فناوری نوع خمیده هستند. به لطف این نوآوری، حاشیه پایین صفحه نمایش AORUS 17X تا 30 درصد کمتر شده و نسبت کل صفحه  به بدنه به 90 درصد می رسد. پنل خمیده همچنین این امکان را برای AORUS 17X فراهم می کند که یک صفحه نمایش بزرگ 17 اینچی را در یک شاسی بلند تقریباً 15 اینچی قرار دهد و قابلیت حمل آن را تا حد زیادی افزایش دهد.

AORUS 17X همچنین برای بازی های سریع طراحی شده، نرخ تازه سازی فوق العاده بالایی را تا 360 هرتز ارائه می دهد که شش برابر سریعتر از لپ تاپ های معمولی است. لپ‌تاپ گیمینگ هیولایی AORUS 17X با آوردن قدرت بی‌نظیر و جلوه‌های بصری بازی به فرم فشرده‌تر، شکل بازی را تغییر می‌دهد و آن را به لپ‌تاپ قدرتمندی برای انجام بازی‌های سنگین در حال حرکت تبدیل می‌کند.

منبع
techpowerup
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا