نرم افزار و اینترنت

نسخه جدید Sound Recorder ویندوز 11 با طراحی جدید

پس از به‌روزرسانی‌های Paint، Clock، Notepad، Task Manager، Snipping Tool، Photos، Your Phone و Media Player، مایکروسافت از طراحی مجدد برای یکی دیگر از برنامه‌های استوک ویندوز 11 خبر داد. اکنون زمان آن فرا رسیده که Voice Recorder در قالب یک رابط کاربری کاملاً جدید شبیه ویندوز 11 و یک نام به روز شده، از مایکروسافت عشق ورزیده شود.

Voice Recorder در حال حاضر با نام Sound Recorder برای ویندوز اینسایدرها در کانال Dev بوده و در مایکروسافت استور برای آزمایش عمومی در دسترس است. آخرین نسخه، طراحی قدیمی ویندوز 10 را برای ظاهری مدرن تر و شیک تر با نمادها، کنترل ها و طرح بندی های جدید حذف می کند. از نظر طراحی، تجسم جدیدی نیز برای صدا در حین ضبط و پخش وجود دارد که تا حدودی الهام گرفته از iOS است.

رابط کاربری تازه شده تنها چیزی نیست که ویندوز اینسایدرها با این به روز رسانی دریافت می کند. مایکروسافت همچنین یکی از محبوب‌ترین درخواست‌ها را برطرف کرد و گزینه تغییر دستگاه ضبط و انتخاب فرمت فایل را در برنامه اضافه کرد. اگر چندین میکروفون به رایانه متصل دارید، می توانید میکروفون مورد نیاز خود را مستقیماً در صفحه اصلی برنامه انتخاب کنید. فرمت های مختلف ضبط در تنظیمات موجود است و می توانید m4a، mp3، wma، flac و wav را انتخاب کنید. Sound Recorder همچنین به شما امکان می دهد کیفیت صدا را تغییر دهید و تم (روشن، تاریک یا سیستمی) را انتخاب کنید.

منبع
neowin
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا