شرکت Synology امروز از عرضه RT6600ax خبر داد، یک روتر با سرعت بالا و متمرکز بر امنیت که برای ارائه اتصال سریع و ایمن به خانواده ها و ادارات طراحی شده است. RT6600ax که توسط سیستم جدید Synology Router (SRM) 1.3 پشتیبانی شده، به طور کامل برای مقابله با چالش‌های محیط‌های شبکه مدرن، از جمله افزایش گسترده دستگاه‌های متصل و در نتیجه ضرورت محافظت از کاربران در برابر تهدیدات امنیتی روزافزون، مجهز است.

اولین روتر دارای گواهینامه Wi-Fi 6 این شرکت، RT6600ax، به لطف رمزگذاری داده‌ها، شکل‌دهی پرتو، زمان‌بندی و ایزوله‌سازی سیگنال بهتر، وای‌فای مطمئن‌تری ارائه می‌دهد. یک پورت 2.5 GbE قابل تنظیم برای استقرار WAN یا LAN به کاربران امکان می دهد از اتصالات اینترنت Multi-Gig یا دستگاه های با کارایی بالا مانند NAS و همچنین یک backhaul بی سیم با سرعت بالا استفاده کنند.

این روتر مجهز به یک پردازنده چهارهسته ای 1.8 گیگاهرتز بوده که سرعت اتصال سریع و عملکردهای سریع، حتی با چندین دستگاه متصل ارائه می دهد.  فناوری سه بانده در ارتباط با Smart Connect برای بهینه سازی توزیع دستگاه و از بین بردن گلوگاه های انتقال داده کار می کند. سازگاری با طیف جدید مجوز 5.9 گیگاهرتز، کانال‌های غیر DFS را در فرکانس‌های 80 و 160 مگاهرتز برای مجموع 6.6 گیگابیت بر ثانیه توان بی‌سیم، اتصالات همزمان بالاتر و عملکرد سرور VPN سریع‌تر باز می‌کند.

روتر Synology RT6600ax از امروز در آمریکا به فروش می رسد. SRM 1.3 در حال حاضر فقط در واحدهای RT6600ax موجود است. در دسترس بودن به دیگر روترهای Synology – MR2200ac و RT2600ac – در اواخر امسال گسترش خواهد یافت.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *