نرم افزار و اینترنت

اینترنت استارلینک برای 32 کشور دیگر در دسترس قرار گرفت

اسپیس ایکس اعلام کرد که سرویس اینترنت ماهواره ای استارلینک اکنون برای 32 کشور سراسر جهان در دسترس است. به طور قابل توجهی، شرکت فضایی ایلان ماسک می گوید که برخلاف مسائل قبلی که باعث می شد مشتریان ماه ها برای دریافت دیش خود منتظر بمانند، “فورا” ارسال خواهد شد.

استارلینک تصویری از نقشه دسترسی این سرویس را در توییتر به اشتراک گذاشت که نشان می‌دهد این سرویس در اکثر اروپا و آمریکای شمالی و همچنین بخش‌هایی از آمریکای جنوبی، استرالیا و نیوزلند “در دسترس” است. بسیاری از بقیه نقاط جهان، از جمله کل قاره آفریقا، به عنوان “به زودی” نشان داده شده و انتظار می رود در سال 2023 در نقاط مختلف در دسترس باشد.

32 نشان‌دهنده افزایش تعداد کشورهایی است که استارلینک در مقایسه با اوایل سال جاری، زمانی که اسپیس ایکس اعلام کرد تنها در 25 کشور در دسترس است، افزایش یافته است. اما قابل توجه‌تر، تعداد کشورهایی است که اسپیس ایکس ادعا می‌کند اکنون دیش های خود را فوراً برای مشتریان ارسال می‌کند – subreddit این سرویس مملو از داستان هایی از مشتریانی است که باید ماه ها منتظر بمانند تا سفارشات خود انجام شود. در ماه آوریل، Rest of World گزارش داد که اکثر کاربران استارلینک در آمریکای شمالی مستقر و بسیاری دیگر در استرالیا، نیوزلند و اروپا مستقر هستند.

منبع
theverge
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا