گجت و پوشیدنی

هدفون جدید سونی WH-1000XM5 با طراحی ارگونومیک

سونی به تازگی از هدفون جدید WH-1000XM5 که جانشین سونی XM4 بوده، رونمایی کرده است. هدفون جدید در چند هفته گذشته موضوع گمانه زنی ها و افشاگری های زیادی بوده است. برخی از ویژگی های برجسته Sony WH-1000XM5 حذف نویز، کیفیت صدای استثنایی و طراحی ارگونومیک برای استفاده طولانی مدت است.

سونی هدفون WH-1000XM5 را به عنوان بهترین محصول با قابلیت حذف نویز در بازار یاد کرده است. هشت میکروفون و Auto NC Optimizer به ارائه صدای بی‌نظیر کمک می‌کنند. هشت میکروفون به کاهش چشمگیر نویز عمدتاً در باندهای فرکانس متوسط و بالا کمک می کنند. جفت هدفون جدید همچنین بالاترین کیفیت صدا را در صنعت ارائه می دهد. بنابراین استفاده از آن در طول عمر باتری حدود 30 ساعت آن بسیار راحت است.

هدفون جدید از طراحی شیک و مینیمالیستی برخوردار است و چندین پیشرفت نسبت به XM4 دارد. این محصول از ورودی صوتی سیمی و بی سیم پشتیبانی می کند، فناوری DSEE Extreme آن نیز برای بهبود کیفیت موسیقی دیجیتال موجود بوده و فناوری دریافت صدا و کاهش نویز مبتنی بر هوش مصنوعی، ایزوله صدای بیشتری را در حین مکالمه فراهم می کند. این دستگاه از Fast Pair برای اتصال سریع و بدون درز با دستگاه های دیگر پشتیبانی می کند. دستگاه های سازگار عبارتند از اندروید و ویندوز (ویندوز 10 و 11).

در مورد شارژ باتری دستگاه نیز سونی می گوید 3 دقیقه شارژ می تواند تا 3 ساعت پخش را ارائه دهد. سونی WH-1000XM5 در تاریخ 20 می 2022 با قیمت 399.99 دلار به فروش می رسد.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا