نرم افزار و اینترنت

اندروید اتو یک آپدیت بزرگ رابط کاربری دریافت می‌کند

پس از تمام اعلان‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری بزرگ در طول ارائه اصلی I/O 2022، امروز گوگل برخی آپدیت ها را برای خودروهای دارای Android Auto و خودروهای دارای سیستم‌های سرگرمی مبتنی بر Android Automotive به اشتراک می‌ گذارد.

به عنوان بخشی از “What’s New with Android for Cars” گوگل، مهم ترین تغییر پیش رو، یک رابط کاربری به روز شده برای Android Auto است که بر آسان تر کردن مسیریابی، کنترل رسانه ها و برقراری ارتباط با دیگران در حین رانندگی تمرکز دارد. برای تطبیق نمایشگرهای بزرگتر در خودروهای جدید، این شرکت نمایش تقسیم صفحه نمایش را به صورت استاندارد در همه دستگاه ها ایجاد می کند تا بتوانید مسیرها، موسیقی و متن ها را همزمان مشاهده کنید.

To better support the wide varieyty of screen sizes in new vehicles, Google is adding mor

این بدان معناست که می‌توانید به سرعت یک آهنگ را متوقف کنید یا پیام جدیدی را بدون نیاز به پیمایش در میان مجموعه‌ای از منوها و تنظیمات مشاهده کنید. علاوه بر این، گوگل همچنین در حال بهبود پشتیبانی از طرح‌بندی‌های تطبیقی است که می‌توانند به راحتی با تنوع رو به رشد نمایشگر در خودروهای جدید سازگار شوند. بنابراین صرف نظر از اینکه صفحه‌نمایش بسیار گسترده‌ای روی داشبورد خود دارید یا صفحه‌نمایش عمودی بلند، رابط کاربری Android Auto همچنان می‌تواند تمام اطلاعات مربوطه شما را نشان دهد.

در همین حال، برای بهبود کنترل‌های بدون دست، Google Assistant پیشنهادهای متنی بهتری برای مواردی مانند بازگشت تماس‌های از دست رفته، زمان رسیدن پیامک و موارد دیگر است. در نهایت، برای دارندگان خودروهایی با سیستم‌های مبتنی بر Android Automotive (مانند وسایل نقلیه جدید فورد، ولوو و دیگران)، گوگل در حال گسترش گزینه‌های سرگرمی داخل خودرو شما با پشتیبانی گسترده‌تر از برنامه‌های استریم ویدیو است.

منبع
engadget
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا