کنسول و بازی

ایکس باکس ویژگی های جدید بازی را به مایکروسافت اج می آورد

ایکس باکس اعلام کرده است که پلتفرم بازی مورد علاقه همه، مایکروسافت اج، تعدادی ویژگی جدید دریافت می کند که ادغام و شخصی سازی بازی های ابری را برای مرورگر آبی در اولویت قرار می دهد. مایکروسافت به طور مداوم در حال رشد و بهبود پشتیبانی از Xbox Cloud Gaming در چندین پلتفرم است و به وضوح در حال برداشتن گام‌هایی برای بهینه‌سازی این سرویس در مرورگرها با ارائه ویژگی‌های بیشتر بازی‌سازی است.

برخی از موارد اضافه شده عبارتند از یک صفحه اصلی بازی شخصی که دسترسی آسان تر به کتابخانه Xbox Cloud Gaming را فراهم می کند و یک حالت کارایی داخلی که استفاده از منابع مرورگر را هنگام راه اندازی بازی کاهش می دهد. اج همچنین “Clarity Boost” را دریافت می کند تا به بهبود وفاداری بازی های پخش شده از طریق فضای ابری کمک کند. کاربران اج همچنین می توانند منتظر یک منوی داخلی با بازی های مبتنی بر مرورگر مانند Microsoft Solitaire و Atari Asteroids باشند.

این اعلامیه به خودی خود خیلی هیجان انگیز به نظر نمی رسد، اما وقتی در نظر بگیرید که کاربران Steam Deck در حال حاضر برای دسترسی به Xbox Game Pass باید از طریق یک نمونه از مایکروسافت اج مسیریابی کنند، کمی جالب تر می شود. در تئوری، این تغییرات باید به بهبود عملکرد بازی های ابری کمک کند، اما تا حد زیادی شبیه تغییرات زیبایی در مرورگر مایکروسافت است.

منبع
theverge
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا