در هفته اخیر، رویدادی با عنوان SID display در سن خوزه، آمریکا برگزار شد. بسیاری از شرکت‌ها از جمله سامسونگ، Visionox و TCL بهترین فناوری‌های نمایشگر خود را به نمایش گذاشتند، اما سازنده نمایشگر چینی، BOE، با نمایشگر AMOLED تاشو 17.3 اینچی منحصر به فرد خود برای لپ‌تاپ‌ها، این نمایش را ربود.

نمایشگر تاشو BOE که اولین و بزرگترین در نوع خود در جهان است، تعداد زیادی از بازدیدکنندگان را در نمایشگاه به خود جلب کرد. این نمایشگر دارای طیف رنگی 100 درصد DCI-P3 و حاشیه‌های بسیار باریک است. این پنل نسبت تصویر 4:3 داشته و رزولوشن تصویر 2560 در 1920 را ارائه می دهد. علاوه بر این، صفحه نمایش f-OLED دارای 10 بیت RGB و HDR500 است.

برای افراد ناآشنا، f-OLED راه حل منحصر به فرد فناوری OLED انعطاف پذیر BOE است. این راه حل در اشکال مختلفی مانند صفحه نمایش تمام صفحه، تاشو و چرخشی وجود دارد. می توان آن را با چندین ویژگی مانند تشخیص اثر انگشت زیر صفحه، دوربین زیر نمایشگر و بیومتریک ادغام کرد. از این رو، دنیای جدیدی از نمایشگرهای انعطاف پذیر باز می شود.

BOE فاش کرد که نمایشگرهای F-OLED جدید به طور انحصاری برای لپ‌تاپ ZenBook 17-Fold OLED که اواخر امسال عرضه شده، ارائه می‌شود. BOE همچنین برای نمایشگر OLED تاشو 17.3 اینچی برنده جایزه بهترین نمایش فناوری شد. این شرکت همچنین بزرگترین نمایشگر 95 اینچی 8K OLED جهان را در این نمایشگاه به نمایش گذاشت. این نمایشگر با استفاده از فناوری TFT پیشرفته و فرآیند رسوب بخار OLED سفید ایجاد شده است. این صفحه نمایش مدیریت نور در سطح پیکسل و حداکثر کیفیت تصویر HDR را ارائه می دهد که برتری تکنولوژیکی شرکت را در نمایشگرهای OLED با اندازه بزرگ نشان می دهد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *