صوتی و تصویری

معرفی AOC از مانیتور گیمینگ AGON PRO AG274QZM

برند AGON شرکت AOC، به تازگی از مانیتور گیمینگ جدید به نام AGON PRO AG274QZM رونمایی کرده که یک مجصول گیمینگ فوق سریع 240 هرتزی با وضوح QHD و پنل MiniLED IPS نفس‌گیر، است.

ویژگی اصلی AG274QZM رقابتی، نور پس زمینه MiniLED با 576 ناحیه کاهش نور جداگانه است. با روشن کردن نور پس‌زمینه تنها در بخش کوچکی از پنل، مانیتور می‌تواند تا 1200 نیت روشنایی داشته باشد تا ویژگی‌های بصری روشن مانند نور خورشید، آتش و غیره را نمایش دهد و در عین حال سایه‌های عمیق و تاریک را نمایش دهد. این محدوده دینامیکی بالا نسبت کنتراست درک شده را به شدت افزایش می دهد و یک تجربه بازی غنی، واضح و فراگیری را ارائه می دهد. با محافظ مانیتور گنجانده شده، صفحه نمایش می تواند بر چالش هایی مانند نور روشن محیط یا انعکاس نورهای صحنه/پر غلبه کند و کنتراست درک شده را حتی بیشتر افزایش دهد. AG274QZM که دارای گواهی VESA DisplayHDR 1000 است، یک تجربه واقعی HDR را همراه با نرخ تازه سازی سریع و وضوح وضوح QHD ارائه می دهد.

AGON PRO AG274QZM با به اشتراک گذاشتن هنرهای بدیع خانواده خود، دارای فرم برنده جایزه (جایزه red dot design) و پایه ارگونومیک و سنگین است. پایه، با مدیریت کابل داخلی، تنظیمات ارتفاع، شیب، چرخش و چرخش را برای جلسات بازی سالم و راحت ارائه می دهد. پنل 27 اینچی IPS بدون فریم سه طرفه با 1.07 میلیارد رنگ دارای وضوح 2560×1440 پیکسل و نرخ تازه‌سازی 240 هرتز است که بهترین ترکیب از ویژگی‌ها برای بازی‌های رقابتی امروزی است. از سوی دیگر، نرخ تازه سازی 240 هرتز امروزه نشان دهنده سطح پایه جدید برای گیمرهای FPS رقابتی است که مدت هاست به نرخ رفرش 144 هرتز و بالاتر عادت کرده بودند.

با زمان پاسخ واقعی 1 میلی‌ثانیه GtG، عملکرد سریع روی مانیتور بدون ایجاد شبح ظاهری صاف به نظر می‌رسد. به لطف سازگاری داخلی Nvidia G-Sync، پارگی و سوسو زدن با استفاده از نرخ نوسازی متغیر از بین می رود. علاوه بر این، AG274QZM برای گیمرهایی که در خانه کار می کنند یا از رایانه خود برای تولید محتوا استفاده می کنند، عالی است. این مانیتور همه کاره اتصال USB-C را با توان 65 وات برای شارژ و تغذیه لپ‌تاپ‌های متصل ارائه می‌کند. با دارابودن 4 پورت USB 3.2، مانیتور می تواند به عنوان یک داک برای اتصال وسایل جانبی اضافی مانند صفحه کلید، ماوس و غیره عمل کند. AGON PRO AG274QZM از ژوئن 2022 با قیمت 999.99 پوند در دسترس خواهد بود.

منبع
techpowerup
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا