امنیت

تی‌پی-لینک از خط جدید خانه هوشمند Tapo رونمایی کرد

تی‌پی-لینک بیشتر به خاطر روترهای WiFi خود شناخته شده است تا تجهیزات خانه هوشمند، اما هدف آن تغییر این شهرت است. این شرکت به طور رسمی خط خانه هوشمند Tapo را راه اندازی کرده که حول دوربین های امنیتی با رزولوشن 2K اقتصادی می چرخد. در داخل خانه، می‌توانید Tapo C110 (30 دلار) یا چرخشی Tapo C210 (35 دلار) را انتخاب کنید.

در خارج از منزل قدم بزنید و می توانید بین گزینه Tapo C310 (50 دلار) با قابلیت دید در شب و مقاومت IP66 در آب و هوا یا ارتقاء به Tapo C320WS (60 دلار، در تصویر) با سنسور استارلایت، نورافکن ها و صدای دو طرفه را انتخاب کنید. همه دوربین‌ها می‌توانند روی حافظه microSD تا 256 گیگابایت ضبط کنند یا از اشتراک Tapo Care با 30 روز سابقه ویدیو و مزایایی مانند تشخیص گریه نوزاد استفاده کنند.

همچنین یک نوار نور RGB مبتنی بر LED جدید، Tapo Smart L900-10 (در وسط نشان داده شده)، برای گیمرها و هر کس دیگری که امیدوار است اتاق خود را تازه کند، موجود است. بسته 45 دلاری یک نوار 32.8 فوتی با پشتیبانی از 16 میلیون رنگ، کاهش نور و همگام سازی موسیقی ارائه می دهد. همه مدل های تاپو در حال حاضر موجود هستند.

منبع
engadget
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا