بسیاری از ما از آیفون خود برای ضبط ویدیو برای پروژه های کاری و مدرسه استفاده می کنیم. مشکل این است که فرمت پیش‌فرض ویدیوی MOV در آیفون همیشه با نرم‌افزار یا پلتفرمی که برای ارسال آن فیلم‌ها به جای دیگری نیاز دارید، سازگار نیست. نگران نباشید، لازم نیست ویدیوی خود را دوباره ضبط کنید. بیایید به نحوه تبدیل ویدیوی MOV به MP4 به طور مستقیم در آیفون خود نگاه کنیم.

با بیش از 12000 امتیاز، Media Converter یک برنامه محبوب برای تبدیل فایل های صوتی و تصویری در آیفون شما به صورت رایگان است. یکی از مزایای این برنامه این است که واترمارک را در ویدیوی شما درج نمی کند. راحتی دیگر این است که برای تبدیل ویدیوها در برنامه نیازی به اتصال اینترنت ندارید. بنابراین، لازم نیست نگران سرعت آپلود و تبدیل پایین باشید.

اگر با فایل‌های ویدیویی کار می‌کنید که از قبل روی رایانه شما هستند، ممکن است استفاده از برنامه‌های مرورگر و دسکتاپ برای تبدیل ویدیوی MOV خود به MP4 سریع‌تر باشد. اما اگر ویدیو در آیفون شما است، برای استفاده از Media Converter این مراحل را دنبال کنید:

  1. اپلیکیشن Media Converter را اجرا کنید.
  2. روی دکمه Import Files (+) ضربه بزنید.
  3. Import From Photo Library را انتخاب کنید.
  4. ویدیویی مورد نظر جهت تبدیل کردن را انتخاب کنید و روی Done ضربه بزنید.
  5. روی فایل تازه وارد شده در لیست Files ضربه بزنید. Convert Video (Trim) را انتخاب کنید.
  6. برای گزینه Format mp4 را انتخاب کنید.
  7. روی دکمه Convert ضربه بزنید (آیکون فلشی را نشان می دهد که از یک کادر بیرون می آید).
  8. ویدیوی تبدیل شده شما اکنون در لیست فایل‌ها قرار دارد و پسوند نام فایل mp4 است.

با ضربه زدن روی نماد Information می توانید ویدیوی MP4 خود را ذخیره یا به اشتراک بگذارید. سپس، بسته به مقصد فایل خود، ذخیره در آلبوم گوشی یا ارسال و اشتراک گذاری را انتخاب کنید.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *