لپ تاپ

ایسر از نسخه جدید لپ تاپ های Predator و ConceptD رونمایی کرد

ایسر به تازگی از عرضه چند محصول جدید هیجان انگیز، از لپ تاپ بازی با قابلیت های سه بعدی گرفته تا مانیتورهای قابل حمل خبر داده است. گستره این شرکت با محصولات جدید و نوآورانه به طور قابل توجهی افزایش یافته است. خواه گیمر، حرفه ای یا تولید کننده محتوا باشید، ممکن است به یکی از این محصولات ایسر علاقه مند شوید.

برخی از نسخه‌های جدید ایسر تحت لوگوی SpatialLabs قرار دارند و بر نمایشگرهای سه‌بعدی تأکید دارند تا به شما کمک کنند پروژه‌ها و بازی‌های خلاقانه‌تان را به طور یکسان در مقابل چشمانتان زنده کنند. لپ‌تاپ‌های ConceptD به لطف مشخصات به‌روز شده‌شان، تازه‌سازی شده‌اند و پذیرای تعداد زیادی از کاربران حرفه‌ای هستند.

لپ تاپ تصویر بالا جدیدترین محصولی است که به سری Predator ایسر اضافه شده است. این نسخه که Predator Helios 300 SpatialLabs Edition نام دارد، وعده ارائه سه بعدی استریوسکوپی را به بیش از 50 بازی مدرن، بدون اجبار به استفاده از عینک سه بعدی می دهد. اگرچه این کاملاً آن سه بعدی نیست که ممکن است از آخرین فیلمی که در سینما تماشا کرده اید به یاد بیاورید، اما همچنان باعث می شود که بازی ها به شکلی بسیار واقعی تر ظاهر شوند و عمق زیادی اضافه شده است.

هر یک از بازی های پشتیبانی شده دارای مشخصات سه بعدی سفارشی خود هستند و این لیست شامل عناوین جدید و کلاسیک می شود. همه اینها به لطف فناوری SpatialLabs TrueGame و همچنین پنل 15.6 اینچی UHD 2D ایسر امکان پذیر خواهد شد. چنین لپ تاپ هیجان انگیزی برای همگام شدن با آن به مجموعه ای از مشخصات نیاز دارد و Predator Helios 300 مطمئناً این ویژگی را دارد. شما می توانید آن را با پردازنده نسل دوازدهم اینتل تا Core i9 در کنار کارت گرافیک NVIDIA GeForce RTX 3080 و حافظه رم DDR5 پیکربندی کنید. این لپ تاپ قرار است در سه ماهه چهارم سال 2022 با قیمت اولیه 3999 دلار عرضه شود.

ایسر چیزهای بیشتری را برای بازی به ارمغان می آورد

بخش بازی جدیدترین مجموعه ایسر با چند محصول دیگر از جمله لپ‌تاپ و یک جفت مانیتور بازی ادامه می‌یابد. این لپ‌تاپ‌ها هر دو تحت نام تجاری Predator قرار دارند، اما Predator Triton 300 SE نامیده می‌شوند و برای ارائه بازی در حال حرکت در بالاترین سطح ممکن ساخته شده‌اند. اگر از طرفداران لپ‌تاپ‌های بسیار نازک هستید که می‌توانید آنها را در هر مکانی با خود ببرید، احتمالاً می‌دانید که مشخصات آنها اغلب از هیچ بازی جدی پشتیبانی نمی‌کند.

ایسر وعده داده که با Predator Triton 300 SE آن را تغییر دهد و به‌روزرسانی بسیار خوش‌آمدی را برای مشخصات ارائه کند. همچنین یک مدل 16 اینچی جدید با صفحه نمایش فوق العاده اضافه کرد. صفحه نمایش 16 اینچی Predator Triton دارای یک پنل WQXGA با پشتیبانی از انویدیا G-Sync است و نرخ تازه سازی تا 240 هرتز را ارائه می دهد. چه یک تیرانداز اول شخص باشید و چه از علاقه مندان به بازی های نقش آفرینی، هر دو باید در لپ تاپ جدید ایسر به یک اندازه چشمگیر و روان به نظر برسند.

این لپ‌تاپ‌ها با ترکیبی از جدیدترین پردازنده‌های اینتل Alder Lake و کارت‌های گرافیک مجزای لپ‌تاپ انویدیا از سری RTX 30 عرضه می‌شوند. نسخه 14 اینچی قیمتی بالاتر از 1599 دلار دارد و از ماه جولای در دسترس خواهد بود و مدل 16 اینچی در ماه آگوست با قیمت اولیه 1749 دلار وارد بازار می شود. جدای از لپ‌تاپ‌ها، دو مانیتور جدید بازی نیز به این بحث می‌پیوندند.

Predator XB273K LV یک مانیتور 27 اینچی AMD FreeSync Premium با پنل UHD IPS، رزولوشن 3840 در 2160 و نرخ تازه سازی 160 هرتز همراه با زمان پاسخگویی فوق العاده سریع تنها 0.5 میلی ثانیه است. ترکیب پنل IPS که به دلیل دقت رنگ و روشنایی مشهور است با نرخ تازه سازی فراوان، آن را انتخاب خوبی برای همه گیمرها می کند، اما قیمت آن بسیار زیباست: 999 دلار. پس از این مانیتور، Acer Nitro XV272U RV با وضوح 2560 در 1440 پیکسل و نرخ تازه سازی 170 هرتز عرضه می شود. با روشنایی کمتر و چگالی کمتر از Predator، ارزان تر خواهد بود و از 499 دلار شروع می شود. هر دو قرار است در سه ماهه سوم سال 2022 منتشر شوند.

نمایشگرهای منحصر به فرد و قابل حمل برای سازندگان اواخر امسال عرضه می شوند

سازندگانی که دوست دارند در حال حرکت در اشکال مختلف هنری زیاده‌روی کنند، اغلب مجبور به استفاده از لپ‌تاپ هستند، اما مانیتورهای قابل حمل جدید ایسر ممکن است پاسخی به معضلات مختلف مربوط به گردش کار باشند. این شرکت به تازگی گستره خود را با افزودن Acer SpatialLabs View و Acer SpatialLabs Pro که قرار است در تابستان 2022 منتشر شود، در کنار تعدادی از راه حل های فنی که امکان نمایش سه بعدی استریوسکوپی را حتی در حال حرکت فراهم می کند، گسترش داده است.

مانیتورها کاملاً مستقل، قابل حمل بوده و قادر به ارائه تصاویر 4K همراه با فناوری سه بعدی بدون عینک هستند. این یک سطح کاملاً جدید از عمق و غوطه وری را برای گیمرها و سازندگان به طور یکسان باز می کند. مجموعه جدید شامل دو مدل است: SpatialLabs View Pro برای خریداران سازمانی و SpatialLabs View برای مصرف کنندگان. هر دو مدل دارای صفحه نمایش 15.6 اینچی با وضوح 4K، فناوری سه بعدی بدون عینک، روشنایی 400 نیت، پوشش رنگی کامل Adobe RGB و وزن سبک حدود 3.3 پوند هستند.

به گفته ایسر، این مانیتورهای قابل حمل را می توان به هر رایانه متصل کرد، و اگرچه بدون شک برای کارگران و سازندگان از راه دور جذاب خواهد بود، اما در مورد گیم پلی سه بعدی می درخشد. بیش از 50 بازی توسط حالت سه بعدی استریوسکوپی پس از رسیدن نمایشگر پشتیبانی می شود. طبق گفته ایسر، این یک نمایه از پیش پیکربندی شده برای هر یک از بازی ها خواهد بود. این شرکت وعده داده که به‌روزرسانی‌های آینده نمایه‌های سه بعدی را برای بازی‌های دیگر اضافه می‌کند، اگرچه هیچ یک از عناوین دیگری را که ممکن است در دست تولید هستند نامی نبرد.

منبع
slashgear
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا