گجت و پوشیدنی

هواوی از حسگر حرکتی حرفه ای S-TAG رونمایی کرد

هواوی به تازگی از یک حسگر حرکتی پیشرفته به نام S-TAG پرده برداری کرد. این محصول اولین سنسور حرکت حرفه ای این برند بوده، دارای سنسورهای 9 محوره داخلی است که می تواند حرکات پاها و کمر کاربر را بخواند، 13 پارامتر را تجزیه و تحلیل کند و بر حرکات دویدن کاربر نظارت داشته باشد.

هواوی با آکادمی علومی ورزشی چین برای برای جمع‌آوری داده‌های تحقیقاتی همکاری کرده، تا توصیه های ورزشی حرفه ای با استفاده از تگ جدید به کاربر بدهد. هواوی S-Tag با ساختار بسیار سبک وزن، وزنی معادل 7.5 گرم دارد که حتی از یک جفت هدفون TWS نیز سبک تر است. از سوی دیگر دارای گیره ای است که می توان از آن برای چسباندن محصول به کفش یا نقاط دیگر استفاده کرد و کاربر حتی با پوشیدن طولانی مدت هیچ گونه خستگی را تجربه نخواهد کرد.

علاوه بر دویدن، حسگر حرکتی حرفه‌ای هواوی S-TAG از نصب روی پره‌های لاستیک‌های دوچرخه نیز پشتیبانی می‌کند تا بر سرعت دوچرخه سوار، زمان تاچ داون و سایر داده‌ها نظارت کند تا به راکبان کمک کند توانایی‌های حرفه‌ای خود را بهبود بخشند. از نظر عمر باتری، زمانی که S-Tag به عنوان گام شمار استفاده می شود، می تواند عمر باتری 30 روزه را با یک بار شارژ تضمین کند. با این حال، اگر در حین دوچرخه سواری به دوچرخه وصل شود، تنها 36 ساعت عمر باتری را تضمین می کند.

این دستگاه همچنین دارای ویژگی های ضد آب است و می تواند آب را تا عمق 50 متری تحمل کند. هواوی هنوز جزئیات در دسترس بودن و قیمت سنسور هوشمند S-Tag را اعلام نکرده است.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا