گجت و پوشیدنی

آغاز عرضه جهانی هواوی واچ GT 3 پرو، واچ فیت 2، واچ D و بند 7

رویداد معرفی محصول پرچمدار هواوی روز گذشته برگزار شد که در آن شاهد عرضه جهانی گوشی تاشو میت ایکس اس 2 و همچنین سه ساعت هوشمند و یک بند هوشمند بودیم. Watch GT 3 Pro پرچمدار ارائه‌شده با طراحی پریمیوم و مجموعه‌ای از ویژگی‌های پایش سلامت و فعالیت است. Watch Fit 2 یک ورودی مقرون به صرفه تر با باتری بادوام و ظاهری براق است. Watch D پایش سلامت را با نظارت های فشار خون و ECG در درجه اول قرار می‌دهد در حالیکه Band 7 مقرون به صرفه‌ترین ورودی با طراحی نازک و سبک و دو هفته عمر باتری است.

Watch GT 3 Pro

جدیدترین نسخه‌های سری واچ GT هواوی در اندازه‌های 46 میلی‌متری (تیتانیوم) و 43 میلی‌متری (سرامیک) عرضه می‌شوند. هر دو به نمایشگرهای AMOLED و همچنین ویژگی‌های نظارت سلامت و فعالیت متعدد مجهز شده‌اند. اندازه‌گیری استاندارد ضربان قلب و اکسیژن خون و همچنین پایش استرس و خواب را دریافت می‌کنید، اما هواوی همچنین ECG (وابسته به بازار) و تشخیص سفتی شریان را به ترکیب اضافه می‌کند.

شما می توانید بیش از 100 حالت ورزشی از جمله شنا و غواصی در زیر آب را پایش کنید. دونده ها و کوهنوردان می توانند از GPS دو باند آنبرد بهره مند شوند. این ساعت با سیستم عامل هواوی هارمونی اواس 2 کار می کند و می توانید از طریق بلوتوث تماس بگیرید. عمر باتری در مدل 46 میلی‌متری دو هفته با استفاده مختلط ارزیابی می‌شود، در حالی که مدل کوچکتر 43 میلی‌متری می‌تواند حدود یک هفته دوام بیاورد.

واچ GT 3 پرو (43 میلیمتری) با قیمت 499 یورو با بند چرمی سفید و نسخه بند سرامیکی آن 699 یورو قیمت دارد. مدل 46 میلی متری تیتانیوم از 369 یورو برای نسخه بند سیلیکونی شروع می شود و تا 499 یورو برای مدل بند تیتانیومی افزایش می یابد.

Watch Fit 2

Watch Fit 2 یک صفحه نمایش 1.74 اینچی مستطیلی AMOLED، ضربان قلب تمام روز، SpO2 و نظارت استرس و همچنین نظارت فعالیت برای 96 حالت ورزشی را به همراه دارد. سه استایل برای انتخاب وجود دارد – Active (بند سیلیکونی)، کلاسیک (بند فلزی) و Elegant (بند چرمی). می‌توانید تماس‌های بلوتوثی را روی ساعت بگیرید و انیمیشن‌های تمرین تناسب اندام را مستقیماً روی صفحه نمایش دریافت کنید.

Fit 2 همچنین دارای GPS داخلی است و عمر باتری ده روزه دارد. واچ فیت 2 برای نسخه Active Edition از 149 یورو شروع می شود و برای مدل Elegant تا 249 یورو می رسد.

Watch D

هواوی واچ D ابتدا در سال گذشته به عنوان یک ساعت هوشمند سلامت محور با اندازه گیری ECG و فشار خون در چین عرضه شد. همچنین می تواند بیش از 70 حالت تمرینی را ردیابی کند و اندازه گیری ضربان قلب معمولی، SpO2، خواب و استرس را نیز انجام دهد.

واچ D باید تا هفت روز بین شارژ دوام بیاورد و دارای رتبه IP68 است. این ساعت صفحه نمایش لمسی رنگی 1.64 اینچی AMOLED دارد. قیمت ساعت D از 449 یورو شروع می شود.

Band 7

هوآوی بند 7 مقرون به صرفه ترین محصول از اعلامیه های این رویداد است که از 59 یورو شروع می شود. شما یک صفحه نمایش 1.47 اینچی AMOLED، ضربان قلب و ردیابی اکسیژن خون و مقاومت 5ATM در برابر آب دارید.

این در چهار رنگ ارائه می شود و می توانید بیش از 96 حالت ورزشی را پایش کنید. باتری حداکثر تا دو هفته است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا