صوتی و تصویری

جدیدترین پروژکتور 4K CineBeam ال‌جی تا 3700 لومن روشنایی دارد

ال‌جی به تازگی پروژکتور پرچمدار جدید CineBeam پرتاب فوق کوتاه (UST) مدل HU915QE را معرفی کرده است. CineBeam HU915QE می تواند مانند قبل یک تصویر 120 اینچی از فاصله 7 اینچی به نمایش بگذارد، اما اکنون این کار را با روشنایی سوزاننده 3700 لومن انجام می دهد – بسیار فراتر از رقبایی مانند Optoma CinemaX P2.

این باید برای کیفیت تصویر خوب در طول روز با پرده ها کافی باشد، بنابراین می تواند جایگزین تلویزیون شود در حالی که اندازه صفحه بسیار بزرگتری ارائه می دهد. همچنین ظاهراً نسبت کنتراست 2,000,000:1 را ارائه می دهد، اگرچه این عدد را با مقدار زیادی نمک در نظر می گیریم چراکه به نوع صفحه نمایش، روشنایی اتاق و موارد دیگر بستگی دارد. همچنین از طریق لیزر سه کاناله (احتمالاً با تراشه TI DLP) ویدیوی 4K HDR دریافت می کنید که باید هر گونه اثر رنگین کمانی را از بین ببرد. از آنجایی که ال‌جی به Dolby Vision یا HDR10+ اشاره نکرده، می‌توانیم با خیال راحت فرض کنیم که محدود به HDR10 است.

به طور خودکار روشنایی را بر اساس شرایط نور محیط تنظیم می کند و از نگاشت تون پویا HDR برای تغییر روشنایی بر اساس فریم به فریم استفاده می کند. ویژگی دیگر، کنتراست تطبیقی، ظاهرا کنتراست بهینه را برای هر صحنه جداگانه ارائه می دهد. علاوه بر این، مجهز به webOS ال‌جی است که بر دیگر پلتفرم‌های هوشمند مورد استفاده برندهای دیگر مانند Optoma برتری دارد. این به شما امکان می دهد نتفلیکس، آمازون پرایم، دیزنی پلاس، یوتیوب و Apple TV را بدون نیاز به کروم کست یا دستگاه دیگری پخش کنید.

پروژکتور لیزری HU915QE CineBeam 4K UST در نیمه اول سال 2022، یعنی کمتر از 40 روز دیگر وارد بازار خواهد شد. ال جی به قیمت آن اشاره ای نکرد، اما در صورت پیش خرید در B&H Photo Video با قیمت حدود 6000 دلار فهرست شده است.

منبع
engadget
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا