کامپیوتر

با کامپیوتر AIO ایسر Veriton Vero آشنا شوید

با اینکه از نظر بصری کامپیوترهای آل این وان (AIO) به اندازه یک دسکتاپ بزرگ تاثیر گذار نیستند، اما گزینه های فوق العاده ای برای کاربرانی هست که به عملکرد قوی در فرم باریک و مینیمالیستی نیاز دارند. اگر شما علاقه مند به دریافت آل این وان برای دفتر یا محل کار خود از خانه هستید، باید به سراغ دستگاه جدید ایسر Veriton Vero بروید. این کامپیوتر علاوه بر مشخصات خوبش طراحی سازگار با محیط زیست تحسین برانگیزی نیز دارد.

در مقایسه با سایر AIOها، اصلی ترین چیزی که ایسر Veriton Vero را متمایز می کند، سخت افزار آن است. این رایانه مجهز پردازنده نسل دوازدهم اینتل Core i9، پردازنده گرافیک انویدیا GeForce MX550 و حداکثر 64 گیگابایت رم دو کاناله DDR4 3200 بوده تا تقریبا از پس از کاری برآید. قابل ذکر است، شما همچنین دو درایو SSD M.2 دریافت می‌کنید که از گزینه‌هایی برای حداکثر 2 ترابایت فضای ذخیره‌سازی پشتیبانی می‌کند.

دستگاه جدید دارای نمایشگر 24 اینچی IPS با رزولوشن فول اچ دی بوده که نسبت صفحه به بدنه 88 درصد دارد. همچنین از وای فای 6E، پورت USB 3.2 Gen 2×2 Type-C و دوربین 5 مگاپیکسلی با شاتر فیزیکی، Windows Hello، سنسور هوشمند Tobii Aware و ویژگی BlueLightShield برای فیلتر کردن نور آبی (اختیاری) برخوردار است. همانطور که سخت افزار آن خاص بوده، تشخیص اینکه شاسی داخل آن چقدر سازگار با محیط زیست است نیز مهم است.

30 درصد از ایسر Veriton Vero از مواد بازیافتی پس از مصرف (PCR) ساخته شده و بسته بندی آن نیز 100 درصد قابل بازیافت است. ایسر همچنین با طراحی قاب پشتی بدون پیچ که برای تعمیرات یا ارتقاء آتی به راحتی جدا می شود، اقداماتی را برای افزایش چرخه عمر رایانه انجام داده است.طراحی Veriton Vero نیز کاملاً منعطف است، زیرا کاملاً با نصب دیواری VESA سازگار است.

علاوه بر آل این وان، این شرکت همچنین دو مانیتور کاملا جدید Vero با پنل IPS را معرفی کرده است: 27 اینچی فول اچ دی CB273 و 23.8 اینچی فول اچ دی B247Y G. هر دو پنل از 85 درصد پلاستیک PCR و همچنین 5 درصد پلاستیک متصل به اقیانوس (OBP) ساخته شده اند. رتبه بندی کمتر از یک دلتا رنگ های زنده و دقیق را تضمین می کند، در حالی که گواهی TÜV Rheinland Eyesafe نور آبی را کاهش می دهد. مانیتورها همچنین دارای یک سوئیچ KVM هستند که می‌توانید از آن برای جابه‌جایی سریع بین چندین دستگاه استفاده کنید، و همچنین می‌توانند تا 90 وات شارژ دستگاه میزبان را از طریق درگاه‌های USB-C خود ارائه کنند. به طور کلی، هر دو Acer CB273 و Acer B247Y G به نظر می‌رسند که اگر از قبل یک دستگاه رومیزی توانمند دارید، برخی از بهترین مانیتورهای کامپیوتری هستند که باید در نظر بگیرید.

انتظار می رود ایسر Veriton Vero AIO در اکتبر 2022 با قیمت پایه 799 دلار در ایالات متحده عرضه شود، اگرچه قرار است زودتر در مناطق EMEA در ژوئیه 2022 با قیمت پایه 919 یورو وارد بازار شود. در همین حال، هر دو Acer CB273 و Acer B247Y G در سه ماهه سوم سال 2022 به ترتیب با قیمت 349.99 دلار و 199.99 دلار به فروش خواهند رسید.

منبع
windowscentral
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا