سخت افزار

SK Hynix از حافظه SSD Platinum P41 PCIe 4.0 رونمایی کرد

SK Hynix از در دسترس بودن SSD Platinum P41 PCIe 4.0 NVMe خبر داد. سری جدید درایوها از جدیدترین فناوری های این شرکت برای افزایش سرعت و استقامت ذخیره سازی استفاده می کند. SSDهای جدید که برای گیمرها و سازندگان محتوا طراحی شده اند، قرار است در ظرفیت های 500 گیگابایت، 1 ترابایت و 2 ترابایت در دسترس باشند تا فضای موجود برای فایل ها و داده ها به حداکثر برسد.

درایوهای جدید به عنوان بهترین SSD هایی هستند که SK Hynix تاکنون برای PCIe 4.0 تولید کرده است. طبق گفته SK Hynix، سرعت خواندن متوالی درایوهای جدید Platinum 41 تا 7000 مگابایت بر ثانیه و سرعت نوشتن متوالی تا 6500 مگابایت بر ثانیه می‌رسد. نکته برجسته دیگر، رتبه بندی استقامت پیشرو در صنعت تا 1200 ترابایت است. اینکه چگونه این شرکت توانست استقامت و قابلیت اطمینان را بهبود بخشد از طریق استفاده از یک کنترلر داخلی به نام “Aries” است.

SK Hynix معتقد است که سری Platinum 41 “قوی ترین تجربه پهنای باند PCIe Gen4 را برای نیازهای محاسباتی ارائه خواهد کرد.” Platinum P41 (طبق داده‌های SK Hynix) می‌تواند تا 1400K IOPS در خواندن تصادفی و 1300K IOPS در نوشتن تصادفی انجام دهد که برخی از بالاترین‌هایی است که در رابط PCIe 4.0 دیده‌ایم. SSD های جدید SK Hynix Platinum P41 در سه ماهه اول سال 2022 برای خرید در دسترس خواهند بود. قیمت ها هنوز اعلام نشده است.

منبع
windowscentral
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا