صوتی و تصویری

معرفی تلویزیون های هواوی Smart Screen V Pro با پنل SuperMiniLED

هواوی، تمرکز بیشتری بر روی عرضه دستگاه‌هایی به جز گوشی‌های هوشمند داشته است و در همین راستا، این شرکت اکنون مدل‌های جدید تلویزیون‌های هوشمند را در چین تحت سری Smart Screen V Pro معرفی کرده است. دو محصول جدید در این خط تولید وجود دارد – V65 Pro و Smart Screen V75 Pro که به ترتی 1,643 دلار و 2,390 دلار قیمت دارند. هر دوی آنها اکنون برای خرید در بازار چین در دسترس هستند.

هواوی Smart Screen V75 Pro اولین محصول جهان است که دارای تاییدیه های HDR Vivid و Audio Vivid می باشد. هر دو مدل تلویزیون هوشمند مجهز به فناوری نور پس‌زمینه دقیق Honghu SuperMiniLED هواوی، همراه با پشتیبانی از حداکثر روشنایی 1000 نیت و طیف رنگی 97 درصد DCI-P3 هستند.

مدل‌های این مجموعه با سیستم صوتی هوشمند 3.1.2 و دو Sound X عرضه می‌شوند تا یک سینمای خانگی توزیع‌شده 5.1.2 را تشکیل دهند. تلویزیون ها همچنین بر عملکرد بازی تمرکز می کنند و برای آن، این شرکت رابط HDMI 2.1 را در نظر گرفته و صفحه نمایش تلویزیون ها از نرخ تازه سازی متغیر 120 هرتز پشتیبانی می کند. به غیر از ساندبار یکپارچه، یک وب کم 24 مگاپیکسلی پاپ آپ هوش مصنوعی نیز دارد. در بخش نرم افزار، سری Smart Screen V Pro هواوی از سیستم عامل HarmonyOS خود این شرکت استفاده می کند.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا