آمازون اخیراً جدیدترین تبلت های خود را با نام های Amazon Fire 7 و Amazon Fire 7 Kids معرفی کرد. تبلت Fire 7 با ارائه آخرین نسخه های به روز شده تراشه، رم بیشتر، عمر باتری بهتر و Fire OS 8، بهترین قیمت در خط تبلت آمازون است. طبق گفته آمازون، Fire OS 8 به‌روزرسانی‌های اندروید 10 و 11 را در خود جای داده است. آنچه شما باید بیشتر در مورد Fire OS 8 بدانید این است که اولین تبلت های Fire 7 زمانی که در ماه ژوئن به فروش می رسند، اولین بار به بازار خواهد آمد.

با وجود اینکه Fire OS 8 از اندروید 10 و اندروید 11 پشتیبانی می کند، ممکن است تفاوت چندانی با نسخه های قبلی Fire OS نداشته باشد. به این دلیل که آمازون فقط از اندروید به عنوان پایه استفاده می کند و سفارشی سازی های خود را روی آن انجام می دهد. خوشبختانه، آمازون یک وب‌سایت توسعه‌دهنده دارد که جزئیاتی در مورد آنچه در Fire OS 8 ارائه می‌شود به ما می‌دهد.

اول از همه، پشتیبانی TLS 1.3 به طور پیش فرض فعال خواهد بود. اگر فعال باشد، اپلیکیشن ها می‌توانند هنگام اجرا در پس‌زمینه به موقعیت مکانی دسترسی پیدا کنند. کسانی که به دنبال استراحت به چشمان خود هستند خوشحال خواهند شد که بدانند یک تم تیره در سراسر سیستم در دسترس خواهد بود. کاربران این گزینه را خواهند داشت که به یک برنامه مجوز موقت بدهند. متأسفانه، رمزگذاری مبتنی بر فایل اندروید 11 (FBE) پشتیبانی نخواهد شد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *