موبایل و تبلت

اوپو K7x آپدیت اندروید 12 را دریافت کرد

گوشی هوشمند اوپو K7x تقریباً 2 سال پیش در نوامبر 2020 عرضه شد. این گوشی هوشمند در ابتدا با ColorOS 7.2 مبتنی بر اندروید 10 ارائه شد، اما به نظر می رسد اوپو این گوشی هوشمند میان رده دایمنسیتی 720 را با سابقه پشتیبانی نرم افزاری بسیار خوب ارائه کرده است. این به این دلیل است که دستگاه در سال 2021 اندروید 11 را دریافت کرد و امروز در سال 2022، اندروید 12 در حال حاضر به طور رسمی برای دستگاه نیز عرضه می شود.

این دو ارتقای اصلی سیستم عامل اندروید برای یک گوشی هوشمند نسبتاً میان رده با چیپست مدیاتک دایمنسیتی 720 5G است. این خبر از انجمن رسمی اوپو در چین منتشر شده، جایی که این شرکت اعلام کرده بود که از امروز به بعد کاربران اوپو K7x در چین می توانند گوشی هوشمند خود را به آخرین نسخه رسمی سیستم عامل ColorOS 12 x Android 12 به روز کنند.

در پست اعلامیه، اوپو اشاره کرد که این به‌روزرسانی رسمی ColorOS 12 و اندروید 12 داده‌های کاربر را پاک نمی‌کند، اما این شرکت اکیداً به کاربران خود توصیه می‌کند که از اطلاعات شخصی مهم خود از قبل نسخه پشتیبان تهیه کنند تا حداقل یک نسخه پشتیبان از داده‌ها در صورت بروز ناگهانی مشکل داشته باشند.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا