در کنفرانس مطبوعاتی جهانی امروز، ایسر لپ‌تاپ‌های Swift 3 OLED، Spin 5 و Spin 3 را معرفی کرد. اینها جانشین مدل های سال گذشته با سخت افزار ارتقا یافته هستند. Swift 3 OLED یک لپ‌تاپ معمولی است در حالیکه Spin 5 و Spin 3 کانورتیبل هستند.

ایسر Swift 3 OLED

همانطور که از نام آن پیداست، Swift 3 OLED دارای صفحه نمایش OLED با اندازه 14 اینچ و وضوح +WQXGA است. همچنین گواهینامه VESA DisplayHDR True Black 500 و نسبت نمایشگر به بدنه 92 درصد را ارائه می دهد. این لپ تاپ دارای یک کیبورد با نور پس زمینه و یک وب کم FHD در جلو است.

زیر کاپوت، ایسر سویفت 3 به پردازنده نسل دوازدهم اینتل Core i7 همراه با گرافیک Iris Xe مجهز شده است. این دستگاه تا 16 گیگابایت رم LPDDR5 و 1 ترابایت حافظه SSD دارد. همچنین از دو لوله گرما و صفحه کلید ورودی هوا برای دفع گرما بهره می برد. ادعا می شود که این دستگاه 10 ساعت عمر باتری دارد و گزینه های ارتباطی شامل WiFi-6E، تاندربولت 4، HDMI 2.1 و USB 4 است.

ایسر Spin 5 و Spin 3

هر دو Acer Spin 5 و Spin 3 لپ‌تاپ‌های قابل تبدیل دو در یک هستند که می‌توانند در اشکال مختلف مورد استفاده قرار گیرند. هر دو دستگاه دارای صفحه نمایش 14 اینچی WQXGA با پشتیبانی لمسی هستند و با Acer Active Stylus سازگار می باشند. همچنین لپ تاپ ها دارای وب کم HD با فناوری کاهش نویز هوش مصنوعی این برند هستند.

در داخل، اسپین 5 و اسپین 3 ایسر از پردازنده های نسل دوازدهم اینتل Core i 7 استفاده می کنند. این پردازنده با گرافیک Intel Iris Xe همراه شده و تا 16 گیگابایت رم و 1 ترابایت حافظه SSD دارند. Spin 5 همچنین مجهز به سیستم خنک کننده برای دفع گرما است. Spin 5 و Spin 3 هر دو 13 ساعت عمر باتری دارند. این لپ‌تاپ‌ها دارای گزینه‌های ارتباطی مانند WiFi-6، پورت‌های USB-C و پورت‌های Thunderbolt 4 هستند.

قیمت ایسر Swift 3 از 899 دلار شروع می شود و از ماه جولای در رنگ های خاکستری و طلایی در ایالات متحده عرضه می شود. Spin 5 در رنگ خاکستری عرضه می شود و همچنین از ماه جولای در ایالات متحده با قیمت 1349 دلار در دسترس خواهد بود. Spin 3 از 849 دلار شروع می شود و از ماه آگوست به فروش می رسد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *