کاربران گلکسی واچ 4 اکنون می توانند از گوگل اسیستنت در این دستگاه استفاده کنند. علاوه بر در دسترس بودن در سینی اپلیکیشن ها، می‌توانید اسیستنت را از طریق فرمان صوتی فعال کنید و آن را به فشار طولانی دکمه هوم اختصاص دهید. علاوه بر این، بروزرسانی امروز به کاربران امکان دسترسی به گوگل پی، مپس و یوتیوب موزیک را می‌دهد.

در جریان گوگل I/O در اوایل این ماه، سامسونگ گفت که پشتیبانی از گوگل اسیستنت در تابستان امسال به دستگاه می رسد، بنابراین زودتر از آن چیزی که برخی انتظار داشتند، می رسد. Patrick Chomet، معاون اجرایی محصولات و تجربه سامسونگ، خاطرنشان کرد که اسیستنت “تعاملات صوتی سریعتر و طبیعی تر” را امکان پذیر می کند. سامسونگ همچنین گفت که کنترل اسپاتیفای از طریق گوگل اسیستنت در دسترس خواهد بود و پشتیبانی از سایر اپلیکیشن های شخص ثالث نیز در راه است. اپلیکیشن ها و سرویس‌های گوگل برای سری گلکسی واچ اواخر امسال بهینه می‌شوند.

در حالی که دارندگان گلکسی واچ 4 می‌توانند دستیار گوگل را به صورت جانبی بارگذاری کنند، پشتیبانی رسمی باید شروع استفاده از این ویژگی را برای اکثر افراد آسان‌تر کند. این اقدام یک سال پس از آن صورت گرفت که مشخص شد سامسونگ و گوگل در حال همکاری در سیستم عامل Wear OS هستند. سامسونگ پلتفرم تایزن را در پوشیدنی های خود کنار می گذارد و در آینده از Wear OS استفاده خواهد کرد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *