طبق یک صفحه پشتیبانی در وب سایت رسمی، متا به زودی از واتس اپ در دو نسخه قدیمی iOS پشتیبانی نخواهد کرد. کاربران به زودی برای ادامه استفاده از محبوب ترین پیام رسان در جهان، باید آیفون های خود را به iOS 12 یا جدیدتر به روز کنند.

وب سایت رسمی پشتیبانی واتس اپ اشاره ای نکرده که این شرکت دقیقاً چه زمانی قصد دارد iOS 10 و 11 را حذف کند. WABetaInfo اعلانی را در داخل پیام رسان کشف کرد که ادعا می کرد واتس اپ از 24 اکتبر 2022 پشتیبانی از iOS 10 و 11 را متوقف می کند. اپل iOS 10 را در سال 2016 و iOS 11 در سال 2017 منتشر کرد. iOS 11 جدیدترین سیستم عامل موجود برای آیفون و آیپد با پردازنده های غیر 64 بیتی مانند آیفون 5 و 5C است. اگر همچنان از این گوشی‌های هوشمند استفاده می‌کنید، توجه داشته باشید که واتس اپ به زودی شما را بدون پشتیبانی می‌گذارد.

این پیام رسان ممکن است برای مدتی در iOS 11 و 11 به کار خود ادامه دهد. با این حال، به روز رسانی ها و تغییرات آینده در نهایت نسخه های پشتیبانی نشده واتس اپ را از بین خواهند برد. کاربران آسیب دیده باید به سیستم عامل های اندروید 4.1 و جدیدتر یا iOS 12 و جدیدتر یا KaiOS 2.5.0 و جدیدتر ارتقاء دهند:

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *