فناوری

شیائومی رسما شراکت با لایکا را اعلام کرد

شیائومی به طور رسمی اعلام کرد که در حال انجام یک مشارکت استراتژیک با لایکا است و اولین گوشی هوشمند پرچمدار تصویربرداری که به طور مشترک توسط این دو شرکت توسعه یافته، در جولای امسال عرضه خواهد شد. از آنجایی که شایعات در مورد شراکت شیائومی و لایکا درست بود، فکر می‌کنیم در مورد دستگاه مورد بحث که شیائومی 12 اولترا است نیز درست بوده، اما خواهیم دید.

همانطور که ممکن است بدانید، این بسیار با اولین بازی Rodeo لایکا در دنیای موبایل فاصله دارد. شناخته‌شده‌ترین و قطعاً موفق‌ترین همکاری این شرکت دوربین تاکنون با هواوی بوده است، اما از آنجایی که این شرکت همچنان تحت تأثیر تحریم‌های مختلف دولت ایالات متحده قرار دارد، منطقی است که لایکا بخواهد چیزهای دیگری را امتحان کند.

طبق بیانیه مطبوعاتی مشترک آنها، “شیائومی و لایکا ایده های مشابهی در مورد تصویربرداری موبایل دارند” و هر دو مشتاق هستند تا عکاسی با موبایل را به سطح بالاتری برسانند. لی جون، مدیرعامل شیائومی گفت:

شیائومی بر ایجاد تجربه کاربری نهایی تمرکز دارد و همیشه امیدوار بوده است که توانایی‌های عکاسی با گوشی‌های هوشمند را تا حد زیادی کشف کند. شیائومی و لایکا با اهداف و ایده های یکدیگر موافق هستند و همکاری آنها شامل طراحی نوری و همچنین “تنظیم جهت گیری های زیبایی شناختی” است.

طبق معمول با چنین اعلامیه های همکاری، فقط زمان (و عرضه شیائومی 12 اولترا) نشان می دهد که این گوشی در مقیاس عمق کجا قرار دارد – جایی که یک طرف آن اساساً سازنده تلفن همراه با استفاده از برند شرکت دوربین و چند فیلتر در برنامه دوربین است و سر دیگر در واقع سخت افزار و نرم افزار توسعه یافته مشترک است. لایکا مورد دوم را با هواوی انجام می داد، ببینیم این بار با شیائومی هم همین کار را می کند یا خیر.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا