موبایل و تبلت

آموزش نصب macOS Monterey بتا روی مک سازگار

چه دانشجو باشید و چه کارمند، مک ها دستگاه های عالی برای بهره وری هستند. جدیدترین macOS Monterey آنها را حتی قدرتمندتر و از ویژگی های غنی تر می کند. اما چیزی که همه نمی دانند این است که اپل یک برنامه بتا برای macOS دارد و از طریق آن، می‌توانید بیلدهای پیش از انتشار را که شامل جدیدترین افزوده‌هایی است که شرکت قصد دارد عمومی کند، به دست آورید.

برای این منظور، تصمیم داریم تا به شما نحوه نصب نسخه بتا macOS در مک های سازگار را به شما آموزش دهیم. با این حال، توجه داشته باشید که بیلدهای بتا، شامل باگ های مختلفی هستند و گردش کار شما را فلج کنند.

لیست مک های سازگار با macOS Monterey بتا:

  • آی مک اواخر 2015 و جدیدتر
  • آی مک پرو 2017 و جدیدتر
  • مک بوک ایر اوایل 2015 و جدیدتر
  • مک بوک پرو اوایل 2015 و جدیدتر
  • مک پرو اواخر 2013 و جدیدتر
  • مک مینی اواخر 2014 و جدیدتر
  • مک بوک اوایل 2016 و جدیدتر

قبل از اینکه macOS beta را روی مک خود نصب کنید، مطمئن شوید که یک کپی از فایل های مهم خود را در درایو دیگری یا در فضای ابری دارید. نسخه بتا گاهی اوقات می تواند فایل ها را خراب کند یا حتی مک شما را آجر کند. وقتی صحبت از اقلام قیمتی دیجیتالی به میان می آید، بهتر است در امان باشید تا تاسف نخورید.

برای اینکار، به Apple Developer > Develop – Downloads بروید و اپلیکیشن macOS Developer Beta Access Utility را دانلود کنید. اگر ترجیح می‌دهید برای حساب توسعه‌دهنده پولی پرداخت نکنید، می‌توانید در عوض به برنامه بتا عمومی بپیوندید.

فایلی را که دانلود کرده اید باز کنید و دستورالعمل های روی صفحه را دنبال کنید.

پس از آن، System Preferences را راه اندازی می کند و آخرین نسخه بتا macOS موجود را به شما نشان می دهد. روی دکمه کلیک کنید تا آن را در پنجره پاپ آپ نصب کنید و سپس هر دستورالعمل روی صفحه را دنبال کنید. مثل همیشه، لازم به یادآوری است که این یک نسخه بتا از macOS است. بنابراین اشکالات، اشکالات و ویژگی های نیمه کاره قابل انتظار است. تجربه احتمالاً ناپایدار خواهد بود. اگر برای کار یا تحصیل به مک خود وابسته هستید، به شما توصیه می‌کنیم که نسخه‌های بتا را روی آن نصب نکنید.

منبع
xda-developers
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا