گوناگون

همکاری استراتژیک سامسونگ و رد هت در جهت راهکارهای حافظه نسل بعدی

به منظور مقابله با تغییرات طراحی حافظه مخرب در نتیجه رشد قابل توجه داده های حاصل از هوش مصنوعی، واقعیت افزوده و واقعیت مجازی، نیاز به فناوری های نرم افزاری وجود دارد که پتانسیل کار در ارتباط با آخرین پیشرفت های سخت افزاری را داشته باشند. یکی از این تلاش‌ها در این زمینه از سوی سامسونگ و رد هت، معروف به لینوکس Red Hat Enterprise (RHEL) انجام شده است.

یونگ چول بائه، معاون اجرایی سامسونگ و مدیر تیم مهندسی اپلیکیشن حافظه، درباره همکاری با رد هت اظهار داشت:

سامسونگ و رد هت تلاش مشترکی برای تعریف و استاندارد کردن راه‌حل‌های نرم‌افزار حافظه‌ای که سرور و سخت‌افزار حافظه در حال تکامل را در بر می‌گیرند، انجام خواهند داد، در حالیکه یک اکوسیستم حافظه قوی‌تر ایجاد می‌کنند. ما از شرکای سراسر صنعت فناوری اطلاعات دعوت خواهیم کرد تا در گسترش اکوسیستم حافظه نرم افزاری/سخت افزاری به ما بپیوندند تا ارزش بیشتری برای مشتری ایجاد کنند.

این دو برای کار بر روی توسعه و اعتبارسنجی نرم‌افزار منبع باز برای محصولات حافظه و ذخیره‌سازی، از جمله NVMe SSD (HBM-PIM، SSD های هوشمند)، حافظه CXL، حافظه محاسباتی/ذخیره‌سازی، در محیط‌های سرور زیادی کار می‌کنند. مشارکت راهبردی در زمینه فناوری‌های نرم‌افزاری برای راه‌حل‌های حافظه نسل بعدی نیز در راه‌اندازی پلتفرم Samsung Memory Research Cloud (SMRC) توسط سامسونگ گسترش می‌یابد.

مارجت آندریسه، معاون ارشد و مدیر رد هت آسیا پاسیفیک، اظهار داشت:

در عصر داده محوری آینده، ادغام معماری های سخت افزاری و نرم افزاری حافظه محور به طور فزاینده ای ضروری خواهد شد و برای این منظور، Red Hat خوشحال است که در این تعهد مشترک با سامسونگ شرکت می کند.

SMRC به عنوان مرکزی برای مشتریان و شرکا عمل خواهد کرد تا محصولات نرم افزاری جدید را در کنار هم با ترکیب بهینه سخت افزار حافظه ارزیابی کنند. سامسونگ قرار است این پلتفرم جدید را در نیمه دوم سال 2022 افتتاح کند.

منبع
neowin
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا