گوناگون

سامسونگ آپدیت جدیدی برای ماشین‌های لباسشویی Bespoke منتشر کرد

سامسونگ به‌طور مداوم به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری را برای لوازم خانگی مجهز به وای‌فای، از ماشین لباسشویی گرفته تا یخچال، ارائه می‌کند. به همین ترتیب، اخیراً به‌روزرسانی نرم‌افزاری جدیدی را برای ماشین‌های لباسشویی Bespoke در کره جنوبی و اروپا منتشر کرده که یک ویژگی جدید جذاب را به همراه دارد.

ویژگی جدید “Microplastic Reduction Course” نامیده می‌شود و به ماشین‌ها اجازه می‌دهد اصطکاک پارچه و تولید میکروپلاستیک را تا 60 درصد کاهش دهند. در این روش از تکنولوژی خاصی در ماشین لباسشویی به نام تکنولوژی EcoBubble استفاده می شود که به ماشین ها کمک می کند تا اصطکاک و تولید میکروپلاستیک را کاهش دهند.

طبق پشت منتشر شده در وبلاگ این شرکت، تنها مدل های تولید شده پس از سال 2021 از این به روز رسانی و ویژگی برخوردار خواهند بود. برای نصب این ویژگی، کاربران باید پوش نوتیفیکیشن روی ماشین لباسشویی یا SmartThings را بپذیرند که به‌طور خودکار بروزرسانی را آغاز می‌کند.

تا پایان این ماه، سامسونگ قصد دارد ویژگی‌های مختلفی مانند “حالت ذخیره‌سازی هوش مصنوعی” یخچال و “هوش مصنوعی جت سفارشی” را از Stick Cleaner معرفی کند که به شما امکان می‌دهد هنگام تمیز کردن، تماس بگیرید یا اعلان‌های متنی دریافت کنید. این شرکت همچنین ادعا می کند که از سال 2019، آنها عملکردهای لوازم خانگی را 400 بار به روز کرده اند.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا