استیل سریز برخی از بهترین هدست های بازی موجود در بازار را می سازد، اما با پرچمدار جدید Arctis Nova Pro، این شرکت در حال انجام تعمیرات اساسی از بالا به پایین با طراحی کاملاً جدید، نسل دوم GameDAC و مجموعه صوتی نوآورانه با پشتیبانی از صدای فضایی 360 درجه و موارد دیگر است. طراحی اصلاح شده Arctis Nova Pro که در دو نسخه سیمی و بیسیم برای کامپیوتر، ایکس باکس و پلی استیشن موجود بوده، به گونه ای ساخته شده که حتی در طول جلسات بازی ماراتن بسیار راحت باشد. استیل سریز چهار نقطه تنظیم مختلف از جمله گوشواره های چرخشی و قابل تنظیم ارتفاع، آویزهای چرخان و یک نوار کششی انعطاف پذیر اضافه کرد.

در همین حال، برای افرادی که می خواهند ظاهر هدست را سفارشی کنند، این شرکت بسته های تقویت کننده 35 دلاری متشکل از هدبندهای قابل تعویض و صفحات بیرونی به رنگ های قرمز، یاسی، نعنایی و رز ارائه می دهد. وقتی صحبت از صدا به میان می‌آید، Nova Pro از درایورهای بلندگوی سفارشی با طراحی دو دیافراگم استفاده کرده، در حالیکه مجموعه جدید Sonar Audio پشتیبانی از آنچه که شرکت ادعا می‌کند اولین EQ پارامتریک درجه یک جهان برای گیمرها است، اضافه می‌کند.

ایده این است که با اجازه دادن به افراد برای برجسته کردن فرکانس‌های خاص مانند صدای قدم‌ها یا شکستن شیشه، گیمرها می‌توانند به هر کسی که مخفیانه پشت سر آنها می‌رود، بپرند. علاوه بر این، SteelSeries یک ویژگی صدای فضایی 360 درجه جدید ایجاد شده از آهنگ صدای فراگیر 5.1 یا 7.1 محتوای شما ارائه کرده که در مقایسه با تکنیک‌های صدای فراگیر مجازی سنتی، صداها و افکت‌ها را واقعی‌تر می‌کند.

این هدست همچنین دارای ANC داخلی است تا هر گونه صداهای بالقوه حواس پرتی را از بین ببرد. و برای اطمینان از اینکه دوستان و هم تیمی های شما می توانند صدای شما را با صدای بلند و واضح بشنوند، محصول جدید دارای یک میکروفون کاملا جمع شونده با قابلیت حذف نویز با هوش مصنوعی است. برای مدل بی‌سیم، نوا پرو همچنین دارای یک سیستم باتری دوگانه است، بنابراین شما می‌توانید یک بسته انرژی تازه نیز داشته باشید که می‌توانید در صورت کم شدن آب هدست، آن را تعویض کنید.

به لطف سیستم بیسیم کوانتوم 2.0 این شرکت، کاربران می توانند با استفاده از بلوتوث و اتصال اختصاصی 2.4 گیگاهرتز Nova Pro به دو دستگاه مختلف به طور همزمان متصل شوند. Arctis Nova Pro امروز در دسترس است و مدل های بی سیم آن 350 دلار قیمت دارند، در حالی که مدل های سیمی با قیمت 250 دلار کمی مقرون به صرفه تر هستند.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *