گجت و پوشیدنی

مشکل در تخلیه باتری گلکسی واچ 4 پس از نصب گوگل اسیستنت

قابلیت گوگل اسیستنت که مدت ها منتظرش بودیم، هفته گذشته به گلکسی واچ  4 آمد، اما به نظر می رسد روند انتشار با ناله ای همراه بوده است. دارندگان گلکسی واچ 4 که گوگل اسیستنت را نصب کرده‌اند، مشکلات متعددی را بیان کرده‌اند. برخی از کاربران گزارش داده‌اند که باتری‌های خود را به سرعت تخلیه کرده و از گوشی جفت شده خود جدا شده‌اند. برخی دیگر ادعا کردند که ویژگی تشخیص کلمه کلید همیشه روشن دقیق نیست و باعث تخلیه باتری می شود.

کاربران گفتند که از زمان نصب گوگل اسیستنت قادر به بازیابی اتصال یکپارچه گلکسی واچ 4 خود با گوشی های هوشمند خود نبوده اند. با این حال، برخی از کاربران ادعا کردند که می‌توانند اتصال را پس از ریست کامل ساعت هوشمند بازیابی کنند. ریست کامل منجر به از دست رفتن داده‌های سلامت و تناسب اندام روی دستگاه می‌شود، مگر اینکه یک نسخه پشتیبان وجود داشته باشد. ریست کامل همچنین به معنای نصب مجدد و پیکربندی مجدد اپلیکیشن ها از جمله Samsung Pay است.

همچنین مشکلاتی در مورد کندتر بودن گوگل اسیستنت در گلکسی واچ 4 نسبت به دستگاه های قبلی وجود دارد. سامسونگ و گوگل هنوز هیچ اظهارنظری در مورد مشکلات دستیار گوگل گلکسی واچ 4 نکرده اند. همچنین مشخص نیست که آیا کاربران خارج از آمریکا نیز با این مشکل مواجه بوده اند یا خیر. انتظار می رود که این مشکلات پایداری و قابلیت اطمینان با یک به روز رسانی برطرف شود.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا