آموزش

4 روش برای حل خطای باز نکردن Windows Security در ویندوز 11

آیا سعی کرده‌اید Windows Security را فقط برای دریافت پیام خطای “You’ll need a new app to open this windowsdefender link” باز کنید؟ خوب، وحشت نکنید، زیرا این یک مشکل بسیار قابل حل است. کافی است مراحل عیب یابی زیر را امتحان کرده تا به این ابزار امنیتی مهم در ویندوز 11 دسترسی پیدا کنید.

1. آخرین بروزرسانی ویندوز 11 را نصب کنید

همانطور که شروع به عیب یابی این مشکل می کنید، ابتدا باید رایانه ویندوز 11 خود را ریستارت کنید و ببینید که آیا می توانید پس از آن Windows Security را راه اندازی کنید یا خیر. اگر نه، شاید بروزرسانی سیستم عامل از شر این خطا خلاص شود. برای بروزرسانی دستی ویندوز 11، روی Start در نوار وظیفه کلیک راست کنید. سپس به Settings > Windows Update رفته و بر روی Check for updates کلیک کنید. اگر یک به‌روزرسانی تجمعی یا امنیتی در دسترس است، روی Download now کلیک کنید.

دستگاه ویندوز 11 خود را ریستارت کنید، دوباره Windows Security را باز کنید و ببینید آیا بروز رسانی باعث رفع خطا شده یا خیر.

2. برنامه Windows Security را تعمیر یا ریست کنید

اگر بروزرسانی‌ها کمکی نکردند، شاید تعمیر یا ریست برنامه Windows Security این کار را انجام دهد. برای تعمیر Windows Security، کلید Win + S را فشار دهید تا جستجوی ویندوز باز شود و windows security را در کادر جستجو تایپ کنید. در نتایج جستجو، در قسمت Best match، روی Windows Security کلیک راست کرده و تنظیمات App را انتخاب کنید.

به پایین اسکرول کنید تا به بخش Reset برسید و روی Repair کلیک کنید. پس از اتمام تعمیر ویندوز امنیت، سعی کنید آن را باز کنید تا ببینید آیا پیام خطا از بین رفته است یا خیر.

اگر مشکل برطرف نشد، باید برنامه Windows Security را ریست کنید. به بخش Reset در تنظیمات برنامه Windows Security برگردید و این بار روی دکمه Reset کلیک کنید. تست کنید ببینید آیا اکنون می توانید Windows Security را به طور معمول باز کنید یا خیر.

3. از PowerShell برای ریجستر برنامه Windows Security استفاده کنید

هنوز نمی توانید Windows Security را باز کنید؟ سعی کنید آن را ریجستر کنید. برای انجام این کار، کلید Win + S را فشار دهید و powershell را در کادر جستجو تایپ کنید. در قسمت Best match نتایج جستجو، روی Windows PowerShell راست کلیک کرده و Run as administrator را انتخاب کنید.

در اعلان UAC روی Yes کلیک کنید و سپس دستور زیر را در PowerShell کپی و پیست کنید:

Get-AppxPackage Microsoft.SecHealthUI -AllUsers | Reset-AppxPackage

Enter را بزنید تا دستور اجرا شود. پس از اتمام کار، Windows Security را دوباره باز کنید و ببینید آیا خطا ادامه دارد یا خیر.

4. ویندوز 11 را ریست کنید

یکی از روش‌های ذکر شده در بالا احتمالاً از شر پیام خطای You’ll need a new app to open this windowsdefender link خلاص می‌شود. اما در صورتی که پس از امتحان کردن آنها همچنان آن را مشاهده می کنید، پیشنهاد می کنیم از فایل ها و پوشه های مهم خود نسخه پشتیبان تهیه کنید و ویندوز 11 را ریست کنید.

منبع
makeuseof
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا